پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
حجت‌الاسلام سید ناصر قوامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس کمیسیون قضایی مجلس ششم با اشاره به اظهارات اخیر محمود واعظی مبنی بر عدم ائتلاف با اصلاح‌طلبان تندرو اظهار داشت: با توجه به اینکه بنده در هر دو انتخابات 92 و 96 مسئول شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در استان قزوین بودم، می‌توانم شهادت بدهم تمامی کسانی که به گفتمان اصلاحات اعتقاد داشتند، به آقای روحانی رأی دادند.
شعار سال : حجت‌الاسلام ناصر قوامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به اظهارات واعظی مبنی بر عدم‌ائتلاف با اصلاح‌طلبان گفت: بیان این‌گونه اظهارنظرات ناشی از عدم‌صداقت واعظی است.
حجت‌الاسلام سید ناصر قوامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس کمیسیون قضایی مجلس ششم  با اشاره به اظهارات اخیر محمود واعظی مبنی بر عدم ائتلاف با اصلاح‌طلبان تندرو اظهار داشت: با توجه به اینکه بنده در هر دو انتخابات 92 و 96 مسئول شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در استان قزوین بودم، می‌توانم شهادت بدهم تمامی کسانی که به گفتمان اصلاحات اعتقاد داشتند، به آقای روحانی رأی دادند.
وی افزود: این نهایت بی‌انصافی و عدم صداقت است که گفته شود آقای روحانی بدون حمایت اصلاح‌طلبان در انتخابات 92 و 96 پیروز انتخابات شده است. به‌نظر می‌رسد علت بیان این‌گونه اظهارنظرات از سوی آقای واعظی ناشی از عدم صداقت یا شاید بی‌اطلاعی او از فضای سیاسی کشور بوده است.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره وزن سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سطح کشور گفت: بنده که در استان قزوین فعالیت می‌کنم، سراغ ندارم که چیزی به نام اعتدال و توسعه در این استان مطرح باشد و در انتخابات‌ها به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری گرایش مردم برای رأی‌دادن یا از افراد منتسب به جریان اصلاح‌طلب است یا اصولگرا.
قوامی خاطرنشان کرد: این نهایت بی‌انصافی است که گروهی با  رأی اصلاح‌طلبان به مسند قدرت تکیه می‌زنند و پس از آن منکر حمایت‌های جریان اصلاحات می‌شوند. البته این رویه غلط از سوی کاندیدای مورد حمایت جریان اصلاحات برای انتخابات مجلس دهم نیز تکرار شد و پس از آنکه با حمایت اصلاح‌طلبان وارد مجلس شدند، به‌جای اینکه فراکسیونی اصلاح‌طلب را تشکیل دهند، فراکسیونی با نام امید درست کردند که هیچ نام و نشانی از اصلاح‌طلبی در آن دیده نمی‌شود.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس ششم اضافه کرد: تحلیل من از آن  بخش اظهارات آقای واعظی که گفته با اصلاح‌طلبان تندرو رابطه خوبی ندارد، این است که وی می‌خواهد با این‌گونه واژه‌ها میان نیروهای اصلاح‌طلب ایجاد تفرقه و دودستگی کند، چرا که به‌طور کلی ما اصلاً اصلاح‌طلب تندرو و کندرو نداریم.
 فراکسیون امید که به‌عنوان فراکسیون نمایندگان اصلاح‌طلب در مجلس شناخته می‌شود، بزرگترین ضربه به پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان را وارد کرده است. به‌نظر من اگر بخواهیم در انتخابات سال آینده نیز لیستی ائتلافی تشکیل بدهیم که نتیجه آن چیزی شبیه فراکسیون امید مجلس دهم شود، بهتر است اصلاح‌طلبان اعلام کنند که در انتخابات آتی مجلس کاندیدایی نخواهند داشت.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: متأسفانه امروز ناکارآمدی‌های دولت آقای روحانی، نابسامانی‌های اقتصادی کشور و  فساد مالی که گریبان‌گیر برادر رئیس جمهور و برادر آقای جهانگیری شده، به نام اصلاح‌طلبان نوشته می‌‌شود.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار : 25 دی 1397، کدخبر :1923066،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
آقای روحانی و بی کفایتی تون اعتماد مردم واعتبار اصلاح طلبها را از بین بردین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین