پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
ثبت‌نام نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور از دوشنبه ۱۱ دیماه آغاز شد که روند آن زیر نظر هیات نظارت و امور اجرایی در تمام استان‌ها به پایان رسید.

شعارسال: ثبت‌نام نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور از دوشنبه ۱۱ دیماه آغاز شد که روند آن زیر نظر هیات نظارت و امور اجرایی در تمام استان‌ها به پایان رسید.

بنا بر اطلاعیه انجمن نظارت تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۶ دیماه متقاضیان فرصت داشتند که برای حضور در پارلمان بخش خصوصی کشور ثبت‌‌نام کنند. هیات نمایندگان استان تهران متشکل از ۴۰ نفر که ۱۶ نفر بخش بازرگانی، ۱۴ نفر بخش صنعت، چهار نفر معدن و شش نفر در بخش کشاورزی هستند.

بنابر اعلام هیات نظارت بر انتخابات، ۱۳۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. نکته حائز اهمیت عدم ثبت‌نام مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس‌جمهور است.

از افراد سرشناس که در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و بالای ۸۰ سال سن دارند، می‌توان به اسدالله عسگراولادی، میرمحمد صادقی، علینفی خاموشی و انصاری اشاره کرد و از جوانان می‌توان به مهدی نجار دیسفانی، سعید مقیسه، آرش نیک‌پی و نازنین فلاحتی اشاره کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 26دی 1397 ، کدخبر:716480 www.ilna.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین