پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۶
رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی می‌گوید: غلامحسین شافعی (رئیس فعلی اتاق ایران) برای انتخابات اتاق ثبت نام می‌کند.

شعار سال: رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی درباره این پرسش که آیا غلامحسین شافعی در نهمین انتخابات اتاق بازرگانی ثبت نام خواهد کرد؟ گفت: جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی است که غلامحسین شافعی سخنران این جلسه است. با گفتگوهای تلفنی که با او داشتم قرار شد که امروز برای انتخابات اتاق ثبت نام کند.

محمدحسین روشنک افزود: در این فضای انتخاباتی عده‌ای دست به برخی حواشی و شایعه‌سازی‌ها می‌زنند و عده‌ای می‌گویند که شافعی قصد شرکت در این انتخابات را ندارد درحالی که چنین نیست. رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید:در این فضای انتخاباتی عده‌ای دست به برخی حواشی و شایعه‌سازی‌ها می‌زنند و عده‌ای می‌گویند که شافعی قصد شرکت در این انتخابات را ندارد درحالی که چنین نیست.

او اظهار کرد: باتوجه به فضایی که در استان خراسان رضوی وجود دارد غلامحسین شافعی مهره اصلی برای ورود در این انتخابات محسوب می‌شود که قطعا در این دور هم ورود خواهد کرد. ممکن است که رئیس فعلی اتاق بازرگانی ایران در مشهد برای ثبت نام اقدام کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تجارت، تاریخ انتشار 25 دی 97، کد مطلب: -، www.tejaratnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین