پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵
رئیس کمیته امنیتی در شورای استان الانبار امروز (شنبه) اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در سه پایگاه در این استان مستقر هستند.وی گفت که کمیته امنیتی در این استان اختیار مخالفت یا اعتراض یا مداخله در مورد تعداد نیروهای آمریکایی و یا مکان‌ حضور آنها را ندارد و این مساله به تصمیم دولت فدرال عراق و فرماندهی عملیات مشترک بر اساس توافق‌های امضا شده میان دو کشور برمی‌گردد.

شعار سال: نعیم الکعود، رئیس کمیته امنیتی در شورای استان الانبار عنوان داشت که نیروهای آمریکایی مجموعه پایگاه‌هایی در داخل استان الانبار در عین الأسد، القائم و الرطبة دارند، اما در داخل شهرها مستقر نیستند.

وی گفت که کمیته امنیتی در این استان اختیار مخالفت یا اعتراض یا مداخله در مورد تعداد نیروهای آمریکایی و یا مکان‌ حضور آنها را ندارد و این مساله به تصمیم دولت فدرال عراق و فرماندهی عملیات مشترک بر اساس توافق‌های امضا شده میان دو کشور برمی‌گردد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری عصر ایران تاریخ انتشار 29 دی 97، کدخبر: 650264، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین