پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۸
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ضربه‌زدن به معیشت مردم و ایجاد نارضایتی هستند، گفت: بهبود معیشت مردم با شفاف‌سازی بودجه امکان‌پذیر است.

شعارسال: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ضربه‌زدن به معیشت مردم و ایجاد نارضایتی هستند، گفت: بهبود معیشت مردم با شفاف‌سازی بودجه امکان‌پذیر است.

 امیر خجسته پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی را با قوت و قدرت جشن می‌گیریم تا توهمات دشمنان را خنثی کنیم و امیداست این جشن منجر به ناامیدی‌ دشمن شود.

وی با بیان اینکه "این روزها دشمنان ما معیشت مردم را هدف اصلی خود قرار داده و تمام تیرها را به‌سمت ملت ایران شلیک می‌کنند"، گفت: دشمن همه راه‌ها را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران آزموده و اینک نوبت به معیشت مردم‌ رسیده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: انتظار داشتیم در بودجه 98 معیشت مردم شفاف دیده شود اما این امر انجام نشده است لذا امروز همکاران ما در مجلس باید بدانند که مجلس در یک آزمایش بزرگ درخصوص معیشت مردم قرار گرفته است.

خجسته با تأکید به اینکه "ما باید بتوانیم معیشت مردم را در سال 98 مدیریت کنیم"، تصریح کرد: اگر شفاف‌سازی کنیم، منابع خوبی برای معیشت وجود دارد که شرکت ملی نفت، پخش فرآورده‌ها، گاز و پتروشیمی از نمونه‌‌های آن است.

وی گفت: ما می‌توانیم به‌کمک شفاف‌سازی و منابعی که مجلس بیرون می‌آورد مشکل معیشت مردم را حل کنیم.

خجسته با اظهار اینکه باید مشکل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حل شود، افزود: در بودجه 98 باید به اقشار کم‌درآمد، تحت پوشش بهزیستی و افراد تحت پوشش کمیته امداد توجه ویژه‌ای شود.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:2 بهمن 1397 ، کدخبر:www.tasnimnews.com ،1928903 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
ارهخب هرچی اضافه اومد میدم دست مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین