پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر به عنوان یک طرح خنثی و بی خاصیت، گفت: مدیریت شهری پایتخت نباید مبتکر طرح های بی خاصیت باشد.

شعار سال: پرویز سروری روز یکشنبه در جلسه غیرعلنی شورا و در جریان بررسی طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر با بیان اینکه طرح من ‌درآوردی نگارخانه را باید وزارت ارشاد اجرا کند، گفت: چرا تهران باید جولانگاه این تابلوها باشد.

وی با تاکید براینکه نباید مبتکر طرح های بی خاصیت باشیم اظهار کرد: چرا آثار هنرمندان ایرانی در شهرهای اروپایی نمایش داده نمی شود؟

سروری با اشاره به اینکه برای کارهای هنری نیاز است زمان بگذاریم، گفت: آیا شهروندان در مدت زمان کوتاه تردد در بزرگراه ها و معابر شهری، زمان کافی برای دریافت مفاهیم هنری را دارند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص گفت: نصب تابلوهای هنری در سطح شهر کار بدی نیست ولی این شیوه برای برگزاری نمایشگاه در سطح اتوبان ها و معابر شهری، منطقی و درست نیست.

طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» که از اول خرداد آغاز و تا 10 ماه جاری ادامه دارد برای دومین سال پیاپی است که در تهران اجرا می شود.

دراین طرح آثار هنری هنرمندان بزرگ ایرانی و خارجی بر روی بیلیبوردهای شهر تهران به نمایش گذاشته شده است.

اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر در تهران طی روزهای اخیر واکنش های متفاوتی را به دنبال داشته است.

جلسات رسمی شورای اسلامی شهر تهران در روزهای یکشنبه بطور غیرعلنی و روزهای سه شنبه بطور علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می شود.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395، کد مطلب: 82092464 (5360050):www. Irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین