پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
قید یک فوریت لایحه تخفیف به بدهکاران عوارض تردد در محدوده‌های ممنوعه شهر تهران جهت تسویه بدهی تا پایان سال ۹۷ تصویب شد.

شعارسال: در جلسه شورای اسلامی شهر تهران موضوع دو فوریت لایحه تخفیف بدهکاران عوارض تردد در مناطق ممنوعه تهران جهت تسویه بدهی تا پایان اسفندماه سال جاری، مورد بررسی قرار گرفت.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در خصوص این لایحه گفت: این لایحه صبح امروز به دست من رسید و پیروز حناچی شهردار تهران برای رسیدگی به آن در صحن شورا حضور یافته است.

محسن پورسیدآقایی نیز در ارتباط با این لایحه اظهار کرد: در مصوبه طرح ترافیک سال ۹۷ جدولی ارائه شد که بر اساس آن درصورتی‌که افراد حساب خود را شارژ کرده و بدهی خود را به‌موقع پرداخت کرده باشند، بدهی آن‌ها با ضریب هشت‌دهم و در غیر این صورت با ضریب یک محاسبه می‌شد.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به عدم‌‌‌ آگاهی مردم نسبت به پرداخت عوارض شهرداری به‌جز جریمه پلیس، با محاسبه ضریب هشت‌دهم مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند و بنابراین تصمیم گرفتیم که برای اعمال تخفیف به شهروندان، این افراد تا پایان سال ۹۷ بدهی خود را با ضریب هشت‌دهم پرداخت کنند و در غیر این صورت در سال آینده بدهی آن‌ها با ضریب یک محاسبه خواهد شد.

وی با بیان این‌که ما ابزار دریافت جریمه نداریم گفت: با توجه به این موضوع، این اقدام جنبه تشویقی خواهد داشت.

در ادامه با درخواست پیروز حناچی، شهردار تهران قید دو فوریت از لایحه سلب و قرار شد قید یک‌فوریت آن در دستور کار قرار گیرد که این موضوع با ۱۷ موافق و بدون مخالف به تصویب رسید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:7بهمن1397 ، کدخبر: 355677: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
عوارض شهررری واقعا حرف زوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین