پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۷
بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در جلسه شورای استاندارد استان کردستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: دو مرز باشماق و سیرانبند از فرصت های توسعه ای استان به شمار می روند و ما نیز تلاش می کنیم از این فرصت استفاده مطلوب داشته باشیم.

شعارسال: استاندار کردستان گفت: صادرات فرصتی مغتنم در راستا افزایش تولید و لازم است اداره استاندارد درخصوص کالاهایی که صادر می شود جدی و سخت گیر باشد.

 بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در جلسه شورای استاندارد استان کردستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: دو مرز باشماق و سیرانبند از فرصت های توسعه ای استان به شمار می روند و ما نیز تلاش می کنیم از این فرصت استفاده مطلوب داشته باشیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه صادرات فرصتی مغتنم در راستا افزایش تولید است، عنوان کرد: لازم است اداره استاندارد درخصوص کالاهایی که صادر می شود جدی و سخت گیر باشد.

مرادنیا با بیان اینکه سزاوار نیست کالاهای بی کیفیت از ایران صادر و به تولید و صادرات لطمه بزند اظهار داشت: با تمام این اوصاف لازم است تسهیل گری لازم برای صادرات از مرزهای استان انجام شود و صادرکننده معطل نشود.

استاندار کردستان صادرات را فرصتی ارزنده برای افزایش و رونق تولید خواند و گفت: ما نباید با سهل انگاری به سرمایه ملی خود ضربه بزنیم.

او در ادامه سخنان خود به وجود برخی واحدهای غیر استاندارد از لحاظ تجهیزات اشاره کرد و گفت: وجود تجهیزات غیر استانداردی چون آسانسور در هر ساختمان و بنایی تهدید جان شهروندان است و باید با آن مقابله شود.

مرادنیا تاکید کرد: نباید اجازه داد تجهیزات غیر استاندارد در هیچ جا مورد استفاده قرار بگیرد، چرا که ما در قبال حفظ جان و امنیت مردم مسئولیت داریم.

او یکی دیگر از رسالت های استاندارد را نظارت جدی بر تولید مصالح ساختمانی عنوان کرد و گفت: غرب کشور، از مناطق زلزله خیز است و نباید اجازه داد مصالح بی کیفیت در ساخت و سازها مورد استفاده قرار بگیرد.

استاندار کردستان اظهار داشت: نظارت جدی بر کیفیت آسفالت های تولیدی لازم است، چراکه استفاده از آسفالت بی کیفیت در طرحهای عمراتی هدر رفت سرمایه ملی است.

مرادنیا گفت: نباید اجازه داد عده ای افراد سودجو به منافع ملت آسیب وارد کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10بهمن 1397 ، کدخبر:806288  www.borna.news ،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
مردم نان ندارن بخورن شما تولید کن بعد هم صادرات کلا که فقط به فکر خارج از مرزها هستین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین