پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۱
پرسپولیس و استقلال در زمستان امسال بیشتر از همیشه هزینه کردند تا ستاره‌های‌خارجی را به استادیوم آزادی بیاورند. آیا این هزینه‌ها در روزهای‌سخت ایران، دلیلی دارد؟

شعارسال: پرسپولیس و استقلال در زمستان امسال بیشتر از همیشه هزینه کردند تا ستاره‌های‌خارجی را به استادیوم آزادی بیاورند. آیا این هزینه‌ها در روزهای‌سخت ایران، دلیلی دارد؟

شرایط اقتصادی حالا پیچیده تر از همیشه هست. تحریم های علیه جمهوری اسلامی ایران، اوضاع اقتصادی و سیاسی را تنگ کرده و این محدودیت ها روی فوتبال تقریبا دولتی ایران هم تاثیرگذار بوده است. در شرایطی که انتظار می رفت با گران شدن ارزش ارز های خارجی، هزینه های فوتبال ایران هم محدود به ستاره های داخلی خواهد شد، همه چیز متفاوت پیش رفت. در تبریز که نه تنها عطش جذب نام های خارجی کمتر نشد بلکه هافبک سابق آث میلان را هم به تراکتورسازی رساند.

این نقل و انتقالات برای تراکتور به ظاهر خصوصی سازی شده قابل درک تر بود اما در تهران هم شرایط مشابه بود. ماریو بودیمیر به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس آمد اما بعد ها مشخص شد انتقال او حدودا 600 هزار یورو برای پرسپولیسی ها هزینه داشته است. اسماعیل گونکالوس با رقمی مشابه به 800 هزار دلار به استقلال آمده و آیاندا پاتوچی گزینه جدید استقلالی ها هم ارزشی 900 هزار دلاری دارد. در روز هایی که معیشت سختی بر مردم ایران می گذرد، امیدواریم خرید های جدید پرسپولیس و استقلال با هدف های ورزشی انجام شده باشد.

‍‍‍

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین  ، تاریخ انتشار:12 بهمن 1397، کدخبر:1227856 ،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین