پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۸۷۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳
حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری ، درباره اعلام نتایج نقل‌ و‌ انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: نتایج نقل و انتقال دانشگاه آزاد اسلامی هفته جاری اعلام می‌شود. افرادی که از طریق سامانه «منادا» ثبت‌نام کرده‌اند، تکلیفشان مشخص است؛ اما تعدادی خارج از سامانه مراجعه کردند که وضعیت آنها باید در کمیسیون موارد خاص بررسی شود.

شعارسال: حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری ، درباره اعلام نتایج نقل‌ و‌ انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: نتایج نقل و انتقال دانشگاه آزاد اسلامی هفته جاری اعلام می‌شود. افرادی که از طریق سامانه «منادا» ثبت‌نام کرده‌اند، تکلیفشان مشخص است؛ اما تعدادی خارج از سامانه مراجعه کردند که وضعیت آنها باید در کمیسیون موارد خاص بررسی شود.

وی افزود: در سامانه «منادا» ۱۳ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند. ۲ تا ۳ هزار نفر هم درخواست خارج از سازمان ارائه داده‌اند که درمجموع ۱۵ تا ۱۶ هزار نفر درخواست نقل و انتقال داشته‌اند.

معاون فرهنگی-دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره اجرای بخشنامه نقل و انتقالات و میهمانی دائم دانشجویان دختر بیان کرد: این بخشنامه از خردادماه ۹۷ اجرا می‌شود؛ البته در رشته‌های پزشکی این امکان وجود ندارد، چراکه واحدهای مبدأ و مقصد با جابه‌جایی دانشجویان موافقت نمی‌کند. در این بخشنامه رشته‌های پزشکی هم مستثنی شده است.

کلانتری ادامه داد: یکی از مشکلات دیگر، انتقال دانشجویان دختر به واحدهای تهران است. ظرفیت این واحدها معمولاً تکمیل می‌شود. البته برخی از واحدها کمک می‌کنند و با جابه‌جایی دانشجویانی که مشکل دارند، موافقت می‌کنند. انتقال دانشجویان در رشته‌هایی که در محل اقامت خانواده‌ها وجود ندارد، به نزدیکترین واحد دانشگاهی امکان‌پذیر است.

وی در پاسخ به اینکه برخی از دانشجویان نسبت به روند نقل و انتقال اعتراض دارند و می‌گویند که سلیقه‌ای اعمال می‌شود، گفت: نقل و انتقال از طریق سامانه «منادا» است. عده‌ای در سامانه «منادا» امکان ثبت‌نام ندارند و نامه از سوی مسئولان کشوری ارائه می‌دهند. این موارد در کمیسیون موارد خاص دانشگاه با حضور مسئولان بررسی می‌شود. در نهایت مسئولان با درنظرگرفتن ضوابط تصمیم‌گیری می‌‌کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 15بهمن 1397 ، کدخبر: 357620،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین