پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴
سفیر ایران در انگلیس از بازسازی رزیدانس این سفارتخانه در شهر لندن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و افزایش دو برابری ارزش این ملک خبر داد.وی نوشت: «در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بازسازی رزیدانس این سفارت تکمیل گردید. بنا که 83 سال پیش در منطقه دیپلماتیک‌ لندن خریداری شد با توجه به قدمت نیاز به بازسازی داشت.»

شعار سالحمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس روز دوشنبه در پیامی توئیتری از بازسازی رزیدانس سفارتخانه با بودجه ای اندک خبر داد.

وی نوشت: «در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بازسازی رزیدانس این سفارت تکمیل گردید. بنا که 83 سال پیش در منطقه دیپلماتیک‌ لندن خریداری شد با توجه به قدمت نیاز به بازسازی داشت.»

بعیدی نژاد افزود: «در اوج فشار بودجه، با صرفه جویی از منابع و با هزینه اندک، بنا به معماری پیشین برگشت و ارزش سرمایه ملی به 2‌ برابر افزایش یافت.»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار22بهمن 97، کدخبر: 1945117، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین