پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور درحال گرفتن امضای نمایندگان مجلس برای این طرح است. پیش از این طرح از سوی تعدادی از نمایندگان تهیه و تدوین شده بود اما بنا به دلایلی برخی نمایندگان از پیگیری آن دست کشیدند. طرح مذکور دارای محورهای برخورد با بیکاری، سوءمدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی و سوءمدیریت در کنترل قیمت کالاها است.

شعارسال: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور درحال گرفتن امضای نمایندگان مجلس برای این طرح است. پیش از این طرح از سوی تعدادی از نمایندگان تهیه و تدوین شده بود اما بنا به دلایلی برخی نمایندگان از پیگیری آن دست کشیدند. طرح مذکور دارای محورهای برخورد با بیکاری، سوءمدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی و سوءمدیریت در کنترل قیمت کالاها است.

خبرگزاری فارس نوشت: طرح عدم کفایت و استیضاح رئیس جمهور توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور درحال گرفتن امضای نمایندگان مجلس برای این طرح است.

بر این اساس، طرح استیضاح رئیس جمهور دارای ۱۴ محور ازجمله عدم برخورد با بیکاری، سومدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی، سومدیریت در کنترل قیمت کالا‌ها و... است.

همچنین ایلنا در این باره نوشت: در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بودجه سال ۹۸ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور درحال جمع‌آوری امضا نمایندگان برای تهیه طرح عدم کفایت و استیضاح رئیس‌جمهور است.

پیش از این طرح از سوی تعدادی از نمایندگان تهیه و تدوین شده بود اما بنا به دلایلی برخی نمایندگان از پیگیری آن دست کشیدند.

گفتنی است طرح استیضاح روحانی دارای محورهای برخورد با بیکاری، سوءمدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی و سوءمدیریت در کنترل قیمت کالاها است.

تکمیلی / فقط ۹ نفر طرح استیضاح رییس جمهوری را امضاء کردند

طرح استیضاح و عدم کفایت سیاسی حسن روحانی، رییس جمهور که توسط ذوالنوری نماینده قم و عضو جبهه پایداری دنبال می شود را تنها ۹ نفر از نمایندگان امضاء کرده اند.

هیات رییسه فراکسیون ولایی مجلس هم از مخالفان جمع آوری امضاء برای طرح استیضاح رییس جمهوری هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 28بهمن 1397 ، کدخبر:459813 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین