پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران در حالی برگزار شد که غرفه گردشگری خراسان رضوی با اقبال مسئولان و بازدید کنندگان روبه رو شد. علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان صنایع دستی کشور، در بازدید از این نمایشگاه، خراسان رضوی را سرآمد گردشگری کشور خواند و بیان کرد: خراسان یکی از قطب های مهم گردشگری کشور است و خوشبختانه ما طی چند سال گذشته علاو ه بر ارتقای امکانات گردشگری در استان، شاهد تغییر گردشگری خراسان از زیارتی صرف به گردشگری ترکیبی هستیم. حالا مشهد علاوه بر جنبه زیارتی، وجهه سیاحتی و درمانی هم پیدا کرده است
شعارسال:دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران در حالی برگزار شد که غرفه گردشگری خراسان رضوی با اقبال مسئولان و بازدید کنندگان روبه رو شد. علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان صنایع دستی کشور، در بازدید از این نمایشگاه، خراسان رضوی را سرآمد گردشگری کشور خواند و بیان کرد: خراسان یکی از قطب های مهم گردشگری کشور است و خوشبختانه ما طی چند سال گذشته علاو ه بر ارتقای امکانات گردشگری در استان، شاهد تغییر گردشگری خراسان از زیارتی صرف به گردشگری ترکیبی هستیم. حالا مشهد علاوه بر جنبه زیارتی، وجهه سیاحتی و درمانی هم پیدا کرده است.

معاون گردشگری کشور هم در بازدید از غرفه خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان مقصد سفرهای نوروزی همواره مورد توجه همگان بوده اما تمرکز در این سفرها همیشه روی مشهد بوده است؛ لذا تصمیم داریم با معرفی دیگر ظرفیت های گردشگری استان، این تمرکز زدایی را کم کنیم تا توسعه گردشگری از مشهد به سمت شهرستان ها پیش رود. ولی ا...تیموری توضیح داد: متنوع سازی سفر و محصولات گردشگری در کنار تکیه بر گردشگری دیجیتال و توجه به اقامتگاه های بوم گردی و صنایع دستی، از دیگر اقدامات صورت گرفته در خراسان رضوی برای توزیع سفر و توسعه گردشگری در استان است که جای تقدیر دارد.
ابوالفضل مکرمی فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی نیز نقبی بر امکانات گردشگری استان زد و گفت: در حال حاضر بیش از 270 مورد تأسیسات گردشگری با حدود 8هزار میلیارد در حال اجراست. این تأسیسات گردشگری تاکنون 45درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در صورت افتتاح می تواند نقش مؤثری در توسعه هر چه بیشتر گردشگری استان ایفا کند..

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت هد هد، تاریخ انتشار28 بهمن 97، کدخبر: 6022005 ، hodhoda.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین