پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۵۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷
رشد سلامت دیجیتال شرق کشور با راه اندازی مرکز شتابدهی و نوآوری در مشهد شتاب می گیرد.

شعارسال: به دنبال امضای تفاهمنامه همكاري ستاد توسعه اقتصاد ديجيتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه علوم پزشكي مشهد مركز شتابدهي و نوآوري سلامت دیجیتال شرق كشور راه اندازی می شود.

اين تفاهم‌نامه به منظور تحقق سياست‌هاي كلان کشور در حوزه علم و فناوري و تحقق حمايت از كالاها ، خدمات ملي و دانش بنيان در حوزه سلامت دیجیتال در شرق كشور، منعقد شد.

هدفمندي حمايت‌هاي دولت از تجاري سازي محصولات و خدمات كسب و كارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات در حوزه سلامت، برنامه‌ريزي راهبردي ميان مدت و كوتاه مدت براي ارتقاي توانمندي‌هاي توليد، صادرات و توسعه بازار داخلي محصولات و خدمات در كسب و كارهاي مبتني برفناوري اطلاعات در بخش سلامت دیجیتال، ساماندهي، هماهنگي و اجراي حمايت اثربخش و هدفمند از كسب و كارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات در حوزه سلامت از جمله اهداف تعریف شده در این تفاهم نامه است.

از جمله محورهای تعیین شده در این تفاهم نامه ، برنامه‌ريزي براي تنظيم و پياده سازي سطح استانداردها و ارتقاي مستمر كيفيت محصولات و خدمات حوزه سلامت در كسب و كارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات و برنامه‌ريزي براي ايجاد نظام ارزيابي مستمر كسب‌وكارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات در حوزه سلامت و محصولات و خدمات آنها است.

در راستاي اجراي تفاهمنامه همكاري مشترك ستاد توسعه فناوري‌هاي حوزه اقتصاد ديجيتال و هوشمندسازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و دانشگاه علوم پزشكي مشهد،‌شوراي برنامه‌ريزي و حمايت از كسب و كارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات در حوزه سلامت دیجیتال به منظور تاسيس و راه اندازي مركز شتابدهي و نوآوري سلامت دیجیتال شرق كشور تشكيل شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاریخ انتشار:1اسفند1397 ، کدخبر: 42424: www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین