پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: رسیدگی الکترونیک به اسناد بخش بستری بیمارستان‌های دولتی به صورت آزمایشی در اصفهان انجام شده است و از اول فروردین 98 در چند ماه به سراسر کشور تسری می‌یابد.

شعارسال: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: رسیدگی الکترونیک به اسناد بخش بستری بیمارستان‌های دولتی به صورت آزمایشی در اصفهان انجام شده است و از اول فروردین 98 در چند ماه به سراسر کشور تسری می‌یابد.

 طاهر موهبتی درباره الکترونیکی شدن رسیدگی اسناد بستری افزود: از سال ٩٨ بر اساس اطلاعات الکترونیک و داده ها اقدامات خود را انجام می دهیم. این موضوع در ابتدا به صورت تشویقی خواهد بود.

وی بیان کرد: از لحاظ قانونی و فنی برای این‌که به اهداف سازمان برسیم، چاره‌ای جز الکترونیکی کردن اقدامات نداریم و از آنجا که بخش عمده فعالیت ها در بخش بستری بیمارستان های دولتی متمرکز شده، ایده آل این است که فرآیند بیمارستان‌ها و تولید اسناد به صورت الکترونیک باشد.

موهبتی ادامه داد: نسخه نویسی الکترونیکی نیز برای رسیدگی به اسناد بخش سرپایی به طور آزمایشی در استان کرمان انجام شد و در ١٠ روز آینده حداقل در یک شهرستان از هر استان اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: استحقاق سنجی نیز یکی از اقدامات این سازمان است و باید توجه کنیم رفع همپوشانی های بیمه ای فقط یکی از پروژه های استحقاق سنجی محسوب می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری ایران پزشک، تاریخ انتشار: 3اسفند 1397 ، کدخبر:11109 www.iranmd.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین