پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
پس از حضور ناظر جهانی در انتخابات فدراسیون جودو، مسئولان این فدراسیون به دنبال کسی هستند که از ایران با فدراسیون جهانی برای حضور ناظر مذاکره کرده است.
شعار سال :  در آستانه انتخابات فدراسیون جودو حواشی به اوج خود رسیده است. چند روز پیش بود که خبر حضور ناظر از سوی فدراسیون جهانی جودو  برای شرکت در انتخابات این فدراسیون بر سر زبان افتاد.
حضور یک ناظر جهانی در  مجمع انتخاباتی یک فدراسیون ورزشی زمانی اتفاق می‌افتد که فدراسیون مربوطه در آستانه تعلیق باشد یا اینکه متولیان ورزش اعم از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با فدراسیون مربوطه اختلاف نظر داشته باشند که در این صورت یک ناظر جهانی در انتخابات فدراسیون شرکت می‌کند.
اما در فدراسیون جودو هیچ کدام یک از این موارد مطرح نیست و حتی در هیچ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی هم قید نشده است که ناظر جهانی در انتخابات حضور داشته باشد. حالا در آستانه  این انتخابات، حضور یک ناظر از فدراسیون جهانی یک اتفاق بی‌سابقه در ورزش کشور است.
عمادی  درباره روند برگزاری انتخابات در فدراسیون جودو و حضور ناظر جهانی اظهار کرد: متأسفانه نامه فدراسیون جهانی با تأخیر پنج روزه به‌دست ما رسید، با این‌حال ما نامه‌ای را تنظیم و به IJF ارسال کردیم و تقاضا کردیم تا نسبت به این موضوع تجدیدنظر شود. این احتمال وجود دارد که از داخل ایران نامه‌ای به فدراسیون جهانی زده شده باشد و IJF برای ایران نامه‌ای فرستاده باشد ولی می‌خواهم بگویم ما بدون حاشیه کارمان را انجام می‌دهیم و انتظار نداریم که وزیر فدراسیون جهانی از ما حمایت نکند و اصرار بر اعزام ناظر به ایران داشته باشد.
سرپرست فدراسیون جودو عنوان کرد: رابطه فدراسیون جودوی ایران با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و هیئت‌های استانی خوب است و همچنین باید بگویم ما هیچ‌گاه مشکلی با فدراسیون جهانی جودو نداشتیم. بنابراین انتظار داریم که درخواست تجدیدنظر ما مورد قبول وزیر فدراسیون جهانی قرار بگیرد و ما بتوانیم همانند دوره‌های گذشته انتخاباتی سالم و به‌دور از هرگونه مهندسی برگزار کنیم.
همانطور که در صحبت‌های عمادی مطرح شده است، گویا از داخل ایران کسی نامه‌ای به فدراسیون جهانی برای حضور ناظر در انتخابات فدراسیون ارسال کرده و فدراسیون جودو هم به دنبال ارسال‌کننده این نامه است.
در حال حاضر «میشل هوت فرانسوی» به‌عنوان ناظر فدراسیون جهانی در انتخابات فدراسیون جودو معرفی شده است. البته علاوه بر این اخبار امروز مسئول روابط بین‌المللی فدراسیون جودو هم از کار برکنار شد.
حالا باید دید حضور ناظر جهانی در انتخابات فدراسیون جودو به کجا می‌رسد و آیا فدراسیون می‌تواند ارسال‌کننده نامه به فدراسیون جهانی جودو و درخواست برای حضور ناظر را پیدا کند و به این معمای پیچیده خاتمه دهد.

شعار سال، بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار : 5 اسفند1397، کد خبر :،ana.ir ،362997
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
حالا مگه شفافبت انتخابات ببیشتر شده اتفاق بدی اقتاده که دنبال فرد می گردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین