پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای سوم باید پاسخگو باشند که چرا گزارش تلفیق سال ۹۰ شهرداری امسال به شورا ارائه می شود؟

شعار سال: اسماعیل دوستی در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به انتقاد برخی از اعضای شورا به تاخیر ارسال گزارش تلفیق سال ۹۰ شهرداری گفت: شورای چهارم که از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کردند شورای سوم که برخی از اعضای آن در این شورا هم حاضر هستند باید بگویند چرا تاکنون این موضوع را پیگیری نکردند.

وی خطاب به حافظی که صبح امروز گزارش تلفیق سال ۹۰ را، زارنامه شهرداری توصیف کرده بود، گفت: آقای حافظی شما به قالیباف رای دادید و حالا می گویید این عملکرد ظالمانه است.

وی با اشاره به حاشیه های ایجاد شده در خصوص سخنان وی که کارشناسان محیط زیست را مریض خطاب کرده بود، گفت: کارشناسان محیط زیست مریض نیستند، آنهایی که ما را به سمت مریضی می برند مریض هستند.

وی همچنین یاد ۳ سردار شهید حرم لرستان را در صحن شورای شهر تهران گرامی داشت و از شهرداری درخواست کرد در ماه رمضان به دلیل استفاده شبانه از بوستان ها فعالیت های تفریحی بیشتری پیش بینی کنند.

در جلسه شورای شهر تهران پس از نطق حافظی در خصوص انتقاد به تلفیق سال ۹۰ شهرداری تقی پور طی تذکری آیین نامه ای اعلام کرد: در قوانین شوراها ماده ای در خصوص تصویب گزارش تلفیق در صحن شورا وجود ندارد و به نظر می رسد برخی ورای قانون سخن می گویند.

حکیمی پور در تذکری آیین نامه ای اعلام کرد سخنان حافظی در چارچوب قوانین شوراست اما تذکر سرخو برخلاف قوانین شورا است زیرا مدیریت شهری در این حوزه مسئولیتی ندارد.

هادی ساعی نیز در خصوص گزارش تلفیق سال ۹۰ شهرداری گفت: تا کنون این گزارش به شورا ارائه نشده بهتر بود اصلا این گزارش به شورا داده نمی شد.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395، کد مطلب: 3679668:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین