پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
تازه‌ترین خبرها از تحولات میدانی جنوب عربستان حاکیست، رزمندگان یمنی عملیات گسترده و وسیعی را در مناطق تحت سیطره جنوب شرق استان جیزان علیه مواضع نظامیان و مزدوران سعودی انجام دادند.
شعار سال: رزمندگان یمنی عملیات گسترده و وسیعی را در مناطق تحت سیطره جنوب شرق استان جیزان علیه مواضع نظامیان و مزدوران سعودی انجام دادند.

تازه‌ترین خبرها از تحولات میدانی جنوب عربستان حاکیست، رزمندگان یمنی عملیات گسترده و وسیعی را در مناطق تحت سیطره جنوب شرق استان جیزان علیه مواضع نظامیان و مزدوران سعودی انجام دادند.

نیروهای یمنی در گام نخست با پشتیبانی یگان‌های موشکی و توپخانه مواضع نیروهای سعودی و مزدور را در حومه شرقی کوه «جحفان» هدف قرار دادند و موفق شدند خطوط دفاعی آنان را در هم بشکنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان مرحله نخست این عملیات، ضربات مهلک و خسارت‌های سنگینی به نظامیان و مزدوران سعودی وارد آمد و دهها تن از آنان در درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.


عکس: اعلام الحربی

به گفته منابع میدانی، رزمندگان یمنی پس از درگیری‌های نفس گیر چند ساعته در نهایت با عقب راندن مزدوران سعودی توانستند تعدادی ارتقاع و بلندی را در حومه شرقی کوه «جحفان» به کنترل دربیاورند.

خسارت‌های سنگینی در این عملیات به تجهیزات نظامی مزدوران و نظامیان سعودی وارد آمد؛ مقادیری زیادی از تجهیزات نظامی مزدوران سعودی به غنیمت گرفته شد.

همزمان گروهی از نیروهای یگان مهندسی در یک عملیات دقیق موفق شدند یک خودروی نظامی مزدوران سعودی را در کمین گرفتار و منهدم کنند؛ شماری از مزدوران در این کمین کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.


یگان توپخانه رزمندگان یمنی همچنین مواضع مزدوران سعودی را در شرق کوه «الدود» هدف قرار داد؛ این حملات سنگین هم منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از مزدوران سعودی شد و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد کرد.

گزارش‌ها حاکیست، رزمندگان یمنی در جریان کمین‌های دقیق در محور جنوب شرق استان جیزان عربستان توانستند گروهی از نظامیان عربستانی را گرفتار و شماری از آنان را کشته و زخمی کنند.


عکس: اعلام الحربی

از منطقه «مشعل» خبر می‌رسد، نیروهای یگان تک تیرانداز در جریان یک عملیات ویژه توانستند دو تن از نظامیان عربستانی را از پای دربیاورند؛ گروهی دیگر از مزدوران سعودی در جریان کمین نیروهای یمنی در حومه کوه «القیس» کشته و زخمی شدند.

رزمندگان یمنی درصدد هستند با سیطره بر مناطق شرقی، جنوب شرقی و جنوبی استان جیزان، دامنه نفوذ خود را در جنوب عربستان افزایش دهند و فشار را بر رژیم سعودی چند برابر و همزمان امنیت استان‌های مرزی «صعده و حجه» را تأمین کنند.


 نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در سال‌های گذشته بخش‌هایی از جنوب شرق استان جیزان را به کنترل خود درآورده‌اند و تلاش نظامیان سعودی را برای بازپس گیری این مناطق ناکام گذاشته‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1397، کدخبر: 940821 ، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
نیروهای حزب الله همه جا حضور دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین