پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
وزیر بهداشت در حکمی محسن اسدی لاری را به عنوان دبیر شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت منصوب کرد.

شعارسال: سعید نمکی همچنین در احکام جداگانه‌ای، سید کامل تقوی نژاد را به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی و تشریفات، کیانوش جهانپور را به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی، ارتباطات و فناوری و محمد آسائی را به عنوان رئیس کمیته فنی این اجلاس منصوب کرد.

وزیر بهداشت در حکم اسدی لاری نوشت: با عنایت به تصویب میزبانی کشورمان جهت برگزاری شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از تاریخ 22 تا 25 مهر ماه سال 1398 برابر با (14 تا 17 اکتبر 2019) و نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی و مسئول کمیته راهبردی منصوب می‌شوید.

نمکی ادامه داد: انتظار می‌رود با توجه به اهمیت ویژه برگزاری اجلاس وزرای بهداشت در شرایط کنونی منطقه در چهارچوب سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز اهمیت فوق العاده این اجلاس و مشارکت کامل و همه جانبه سازمان جهانی بهداشت در ارائه کمک‌های فنی به نظام سلامت کشورمان با بهره گیری از نظرات کارشناسی و همفکری همه مدیران ارشد وزارت متبوع و همکاری مستمر و هماهنگ با مسئولان کمیته‌های ذیربط نسبت به برگزاری شایسته و موفق این اجلاس اهتمام و تلاش لازم را مبذول فرمایید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران پزشک، تاریخ انتشار:13اسفند1397 ، کدخبر: 11172 : www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین