پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۹۵۰۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
این مسیری است که بارها آزموده‌ایم، یادمان نرفته گرانی و کمبود ساختگی و مقطعی برخی از کالاهای ضروری موردنیاز مردم و نتایج هجوم برخی از افراد جامعه برای خرید و ذخیره‌سازی این اقلام از جمله؛ گوجه، پیاز، سیب‌زمینی، مرغ، تخم‌مرغ، سکه، ارز، بنزین و سایر مایحتاج عمومی که در مقاطع مختلف با توطئه بیگانگان یا فرصت‌طلبی افراد خائن به مردم تحمیل شده است.

شعار سال : این مسیری است که بارها آزموده‌ایم، یادمان نرفته گرانی و کمبود ساختگی و مقطعی برخی از کالاهای ضروری موردنیاز مردم و نتایج هجوم برخی از افراد جامعه برای خرید و ذخیره‌سازی این اقلام از جمله؛ گوجه، پیاز، سیب‌زمینی، مرغ، تخم‌مرغ، سکه، ارز، بنزین و سایر مایحتاج عمومی که در مقاطع مختلف با توطئه بیگانگان یا فرصت‌طلبی افراد خائن به مردم تحمیل شده است.

حالا نوبت به گوشت رسیده است و این در حالی است که مقدار گوشت تولیدی و وارداتی عرضه شده در بازار نشان می‌دهد کمبودی وجود ندارد و فقط توطئه‌ای برای گرانی کاذب آن وجود دارد و عده‌ای دائماً نگران و غافل از خدا یا شاید مزدور دشمن، نیز با هجوم به بازار و ذخیره‌سازی آن، به این گرانی‌های کاذب دامن می‌زنند.

چرا درس عبرت نمی‌گیریم، چرا به روزی‌رسانی خداوند اعتماد نداریم، مگر خداوند در قرآن نفرموده؛ وَمَا مِنْ دَابَّهٍ فِی الْاَرْضِ اِلَّا عَلَی اللَّهِ رِزْقُهَا وَیَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُبِینٍ؛ هیچ جنبنده‌ای در زمین نیست، مگر اینکه روزی‌اش بر عهده خداست و او قرارگاه و محل مردنش را می‌داند. همه اینها در کتابی روشن ثبت است.(هود، آیه ۶).

باور کنیم که ایران اسلامی سرزمین ثروتمندی است و با عنایت الهی قادر است، به راحتی نیاز ساکنین خود را تامین نماید، مشروط بر این‌که هوشیاری خود در برابر توطئه دشمنان حفظ نموده و با اجتناب از تشدید شرایط، از این وضعیت که شاید اکنون به یک آزمون الهی تبدیل شده باشد، سرافراز و سربلند خارج شویم.

باور کنیم که دشمن به شدت در حال تلاش است تا از هر فرصتی و هر روشی برای سیاه‌نمایی شرایط و ایجاد نارضایتی در مردم در جهت دستیابی به اهداف شوم خود بهره ببرد.

کافی است با دقت بیشتری به اطراف خود نگاه کنیم، کدام کالای ضروری در بازار نایاب شده است؟ تولید کدام کالای ضروری یا محصول کشاورزی متوقف شده است؟

باور کنید توطئه‌ای در کار است، توطئه‌ای که شاید برخی از مسئولین نیز متوجه آن نباشند.

چه کسانی پشت پرده افزایش قیمت خودرو، سکه و ارز و طلا و گوشت و سایر کالا و خدمات موردنیاز مردم هستند؟ هدف آنها چیست؟

می‌گویند می‌خواهیم با آزادسازی قیمت‌ها، رونق اقتصادی ایجاد و از قاچاق کالا جلوگیری کنیم، اما مگر می‌شود بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و فرهنگ‌سازی کافی دست به چنین اقدامی زد.

باور کنیم خطرات و آسیب‌های نتایج روانی ناشی از دامن زدن به این شرایط، به مراتب بیشتر از اصل توطئه‌هایی مثل تحریم و تهدید است، پس همه ما اعم از مسئول و غیرمسئول باید هوشیار باشیم تا در دام توطئه‌های بیگانگان و کمبودها و گرانی‌های کاذب و مقطعی گرفتار نشویم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف ، تاریخ انتشار 22اسفند 97، کد خبر: 3971222017،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
مردم با این هجوم و صف های طولانی فقط باعث گرانی بیشتر و نابسامانی بازار میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
0
اگر دولت های ایرانند که از یک سوراخ هزار بار گزیده میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین