پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۹۶۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
پیاز ۴۸۰۰ تومانی باشد یا پسته ۲۴۰ هزار تومانی، فرقی نمی‌کند؛ «قیمت‌ها بالاست». این مهمترین حرفی است که اغلب مردم با دیدن قیمت اقلام مصرفی‌شان در شب عید به زبان می‌آورند. می‌گویند پارسال و تا همین چند ماه پیش قیمت‌ها این‌طور نبوده و حالا این نرخ‌های کمرشکن، شب عید متفاوتی را برایشان رقم زده است.
شعارسال: تنها چند روز مانده به ایام نوروز، در روزهایی که به نظر می‌رسد سیاست‌های مختلف برای بازگشت قیمت‌ها به روزها و هفته‌های قبل ناموفق بوده، این گزارش در مناطق مختلف تهران تهیه شده و واکنش مردم به قیمت‌های اقلام مختلف اعم از گوشت و میوه و آجیل را به تصویر می‌کشد؛ اقلامی که خریدشان برای خیلی‌ها، یا ممکن نیست یا آنقدر دشوار است که نیاز به هزار جور حساب و کتاب دارد. شاید همین حساب و کتاب‌هاست که در کنار داغی قیمت‌ها، چهره رهگذران و خریداران را در هم می‌کشاند؛ اخم می‌کنند، فکر و خیال می‌کنند، دودوتا چهارتا می‌کنند و برای خریدهای معمول و مرسومشان برای روزهای پیش رو این پا و آن پا می‌کنند تا بالاخره دست خالی به خانه نرفته باشند. این، چهره مردمی است که لایق آنند تا دم عید کمی خوشحال‌تر باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 27 اسفند 1397 ، کدخبر: 97122714138 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین