پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت از حجم دارایی‌ها اطلاعات جامعی ندارد و دارایی‌های بلااستفاده و کم استفاده دولت شش برابر حجم نقدینگی کشور است.

شعار سال: محمدرضا پور ابراهیمی عصر پنجشنبه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: با تأخیر لایحه بودجه مجلس ارائه شد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بودجه ارائه شده را با شرایط جنگ اقتصادی همراه ندانستند؛ همه ابعاد اقتصاد در بودجه نیست و باید نگاه ویژه‌ای به حوزه اقتصادی شود.

پور ابراهیمی با اشاره به اینکه امیدواریم سال ۹۸ آغاز مهمترین تحولات اقتصاد با اصلاح ساختار باشد، افزود: محورهای اصلاح ساختار کاملاً مشخص است و این رویکرد نیازمند این است که همه ظرفیت‌ها به این مورد ورود پیدا کنند.

وی گفت: دولت از حجم دارایی‌ها اطلاعات جامعی ندارد و دارایی‌های بلااستفاده و کم استفاده دولت شش برابر حجم نقدینگی در اقتصاد کشور است.

پور ابراهیمی تصریح کرد: میزان نرخ بازده دارای وقفی در اقتصاد ایران سه و نیم درصد است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ادامه مسیر کشور با این ادبیات سنتی امکان پذیر نیست و سالانه در حوزه مالیات‌ها ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم و همچنین ۵۰ هزار میلیارد تومان معافیت‌های مالیاتی داریم که باید اصلاح شود.

وی در خصوص میزان یارانه پنهان، آشکار، نقدی و غیر نقدی در کشور افزود: ۹۰۰ هزار میلیارد تومان میزان این یارانه‌ها در ایران می‌باشد و اگر آمریکایی‌ها به دنبال تهدید ایران با تحریم‌های اقتصادی بودند باید با اصلاح ساختار اقتصادی آن را به فرصت تبدیل کنیم و به گونه‌ای رفتار کنیم که دهه پنجم انقلاب را به دهه اقتصادی انقلاب اسلامی تبدیل کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 اسفند 97، کد مطلب: 4568308: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین