پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با قول مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری دارای توجیه اقتصادی در استان برای اجرا به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ارائه می‌شود.وی حل مشکل شرکت «هاناپرواز درنا» را از مهم‌ترین تصمیمات این نشست عنوان کرد و گفت: مشکلات این سرمایه‌گذار بخش خصوصی در صنعت گردشگری استان، با حضور هیأت مدیره این شرکت در جلسه مطرح شد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عملیاتی شدن تفاهم‌نامه بین این شرکت و هواپیمایی آسمان با موضوع فروش سه فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰، به مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان دستور ویژه داد.

شعار سال: اقبال عباسی شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در نشستی که روز یکشنبه با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با محمد شریعتمداری برگزار شد، توانستیم مصوبات و قول‌های مساعدی برای بهبود وضعیت اشتغال و تولید استان بگیریم.

وی حل مشکل شرکت «هاناپرواز درنا» را از مهم‌ترین تصمیمات این نشست عنوان کرد و گفت: مشکلات این سرمایه‌گذار بخش خصوصی در صنعت گردشگری استان، با حضور هیأت مدیره این شرکت در جلسه مطرح شد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عملیاتی شدن تفاهم‌نامه بین این شرکت و هواپیمایی آسمان با موضوع فروش سه فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰، به مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان دستور ویژه داد.

به گفته عباسی صدور مجوز و احداث پلی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی در شهرستان بروجن و همچنین تأمین پزشک برای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی استان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود و وزیر در خصوص ضرورت احداث پلی کلینیک بروجن در همان محل و با همان ظرفیتی که کلنگ زنی شد تاکید و دستور لازم را صادر کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، پیش بینی آینده شغلی کارگران پروژه پتروشیمی لردگان پس از تکمیل طرح را از مهمترین دغدغه‌های بخش کارگری استان عنوان کرد و گفت: از آنجا که پیش‌بینی می‌شود که پتروشیمی لردگان سال آینده به بهره‌برداری برسد، قرار بر این شد تا در خصوص وضعیت کارگران این مجتمع تمهیدات لازم اندیشیده شود.

عباسی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات شرکت شیر خشک نوزاد پگاه، پیگیری تفاهم نامه حوزه اشتغال فراگیر و عملیاتی شدن قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار روستایی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که تصمیم‌گیری لازم در این زمینه نیز انجام و توسط وزیر محترم ابلاغ شد.

همچنین در زمینه تسهیل و افزایش خدمات درمانی و ورزشی به بیمه شدگان و مناطق محروم استان تبادل نظر و تصمیم‌گیری لازم به عمل آمد.

استاندار در این نشست ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید و آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر و امید و سربلندی نظام، از دکتر شریعتمداری برای سفر به چهارمحال و بختیاری دعوت به عمل آورد.

در این نشست نمایندگان مردم شهرستان‌های بروجن و لردگان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري دانشجويان ايران تاریخ انتشار 27اسفند 97، کد خبر: 97122714435، www.isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
عالیه باعث میشه اقتصاد استان بهبود پیدا کنه اشتغال ایجاد میشه و خب خیلی امتیاز مثبتی برای استان محسوب میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین