پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
سرپرست تیم ملی والیبال در واکنش به برخی اظهار نظرها درباره پرداخت مبالغی از سوی هدایتی به فدراسیون والیبال گفت: اسناد پرداخت پاداش‌ها به بازرسان سازمان بازرسی کل کشور قبلاً ارائه شده است.
شعارسال: امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در مورد برخی صحبت‌ها مبنی بر واریز مبلغی به حساب فدراسیون والیبال از سوی حسین هدایتی گفت: سال ٢٠١٤ در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان، پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم ملی آمریکا و ایتالیا، آقای حسین هدایتی توسط یکی از معتمدین خود مبلغ ١٠٠هزار دلار را به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به عنوان پاداش پرداخت کرد اما به حساب فدراسیون مبلغی واریز نشده است.

او افزود: این مبلغ مستقیماً از طرف نماینده ایشان در ورشو به اعضای تیم ملی والیبال و کادر فنی پرداخت شده است و هرگز هیچ مبلغی به حساب فدراسیون یا شخص دیگری از اعضای فدراسیون واریز نشده است. همچنین اسامی بازیکنان و کادر فنی که دریافت کننده این پاداش بودند، در امور مالی فدراسیون والیبال وجود دارد که ٢ سال پیش به بازرسان سازمان بازرسی کل کشور ارائه شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ادامه داد: این موارد را تنها جهت اطلاع افکار عمومی اعلام کردم تا با شفاف‌سازی از بروز سوءتفاهم جلوگیری کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1397 ، کدخبر: 97122814708 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین