پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۹۶۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۳
سالی را پشت سر گذاشتیم که گرچه بسیاری از کارشناسان و اقتصاددانان، دشواری آن را پیش بینی کرده بودند، اما از همان ماه ابتدایی شرایط به نحوی رقم خورد که هیچ‌کس انتظار آن را نداشت. طی سال‌های قبل متغیرهای انباره‌ای کلان اقتصاد وضعیتی را پدید آورده بود که همچون اتاقی مملو از گاز، با یک جرقه منفجر می‌شد.

شعارسال: سالی را پشت سر گذاشتیم که گرچه بسیاری از کارشناسان و اقتصاددانان، دشواری آن را پیش بینی کرده بودند، اما از همان ماه ابتدایی شرایط به نحوی رقم خورد که هیچ‌کس انتظار آن را نداشت. طی سال‌های قبل متغیرهای انباره‌ای کلان اقتصاد وضعیتی را پدید آورده بود که همچون اتاقی مملو از گاز، با یک جرقه منفجر می‌شد.

خروج آمریکا از برجام همان جرقه‌ای بود که آتش تصمیمات اشتباه دولتمردان را در برابر دیدگان همه روشن کرد. امروز در آخرین روزهای اسفند سال ۹۷ بسیاری از کارشناسان و فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف اعم از پولی، بانکی، خودرو، بورس، مسکن و اتاق بازگانی می‌توانند لیست بلندبالایی از تصمیمات اشتباه تصمیم‌گیران را به قلم درآورند؛ آیا از تجربه‌های سال ۹۷ درسی گرفته ایم؟ سال ۹۸ نیز همین آش و همین کاسه؟


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری  روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار: 28اسفند 1397 ، کدخبر:3508036 www.donya-e-eqtesad.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین