پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
به یکی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی در فاصله ماه‌های مهر تا اسفند 94 مبلغی در حدود 137 میلیون تومان به عنوان مزایا تعلق گرفته است.

شعارسال: اطلاعات به دست آمده نشان می دهد به یکی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی در فاصله ماه های مهر تا اسفند 94 مبلغی در حدود 137 میلیون تومان به عنوان مزایا تعلق گرفته است.

آنچه که "لیست مزایای مستمر و نامستمر" این فرد نشان می دهد و ماهانه مبلغی نزدیک به 15 میلیون تومان تحت عنوان "پرکیس" دریافت کرده است. پرکیس یکی از طرح‌های کارانه یا پرداخت مبتنی بر عملکرد است که برای پرداخت دستمزد پزشکان در مراکز درمانی و نظامهای بیمه خدمات درمانی کاربرد دارد.

در لیست مبلغی تحت عنوان سایر مزایا حداقل به میزان 1 میلیون و 160 هزار تومان تا حداکثر 9 میلیون تومان دریافت کرده است. در ذیل لیست منتشر شده، مزایا شامل کدهای حقوقی بزرگداشت هفته تأمن اجتماعی، روز پدر، روز زن، روز جانباز، روز آزادگان، روز پرستار، روز کارمند، پاداش و جوایز فرزندان کارکنان تعریف شده است.

وی همچنین ماهانه مبلغی به میزان 290 هزار تومان به عنوان هزینه سوخت دریافت کرده است.

حتی اگر کسوراتی همچون بیمه و مالیات هم در نظر گرفته شود، نام این مدیر را نیز باید در زمره پرداخت حقوق های نجومی به مدیران دولتی، افزود.

گفتنی است انتشار فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی در هفته های اخیر، خشم اجتماعی را در تنگنای فعلی معشیتی و اقتصادی برانگیخته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 24خرداد1395، کدخبر: 5650207: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین