پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن با فشار اقتصادی می خواهد نابسامانی در تولید کشور ایجاد کند گفت: رونق تولید امری ضروری برای کشور است.
شعارسال: علی لاریجانی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای مدیریت بحران استان قم اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید نیاز به اهتمام همه جانبه دارد و تنها مختص وزارت صمت و یا جهاد کشاورزی نیست و همه بخش‌ها باید احساس مسؤلیت کنند.

وی با بیان اینکه فشارهای اقتصادی دشمن برای این است که نابسامانی در تولید و اشتغال کشور ما ایجاد کنند افزود: رونق تولید امری ضروری برای کشور است و لذا لازم است تا توصیه‌های رهبری در این خصوص در دستور کار مدیران قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است جلساتی تشکیل شود و بخش‌های مختلف برنامه‌های خود را برای این منظور اعلام کنند گفت: نباید بگذاریم تا توقفی در بخش‌های تولیدی ایجاد شود و مراقبت کنیم تا لطمه‌ای به تولید وارد نشود.

وی با تأکید بر اینکه زمینه و سرمایه گذاری جدید باید فراهم شود عنوان کرد: بعضی ضوابطی که ادارات ما در نظر می‌گیرند ضوابط سخت‌گیرانه ای است که باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

لاریجانی به اهمیت دولت الکترونیک اشاره کرد و ادامه داد: قم به صورت پایلوت این را انجام دهد و دستگاه‌ها به هم وصل شوند و از کاغذ بازی‌های بیهوده رها شوند.

وی مطرح کرد: دستگاه‌ها باید تدابیری بیندیشند که کدام بخشنامه‌ها را می‌توانند حذف کنند و مردم را به سرمایه گذاری علاقه مند و سرمایه گذاری را روان کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در مجلس نیز قوانینی برای تسهیل فضای کسب و کار تصویب شده است که اگر خوب اجرا شود می‌تواند در رونق تولید مؤثر باشد، همچنین قوانین را امسال مرور خواهیم کرد تا برخی مواردی که می‌شود را برای رونق بیشتر تولید حذف کنیم.

وی بیان کرد: رسانه‌ها به کارآفرینی خیلی بها دهند و افراد موفق در کار آفرینی را به مردم معرفی کنند.

لاریجانی تصریح کرد: فضای کار و تلاش باید در کشور عمده شود تا شرایط تغییر کند، ظرفیت زیادی در کشور داریم و باید ظرفیت‌های درونی را فعال کنیم و همه جهت‌ها به سمت رونق تولید برود تا سال پر رونقی داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 6 فروردین 1397 ، کدخبر: 4575846 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین