پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: یک کشتی با حدود 13 هزار و هشتصد رأس دام وارد بندر امام شد که با ورود کشتی‌های بعدی نرخ دام زنده در کشور کاهش پیدا می‌کند.

شعار سال: محمدرضا حزبئی معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور امشب اظهار کرد: در راستای دستوراتی که برای تنظیم بازار مواد پروتئینی کشور به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد، شرکت پشتیبانی امور دام کشور در جهت تامین گوشت مورد نیاز کشور اقدام کرد.

وی افزود: به کمک بخش خصوصی اقدامات متعددی انجام می‌دهیم و گوشت به صورت لاشه گرم و منجمد و همین‌طور به صورت دام زنده وارد کشور می‌شود و در حال حاضر سومین کشتی وارد کشور شده است که در بندرامام در دست تخلیه است.

حزبئی گفت: وظیفه تامین را ما به عهده داریم و در صورت تامین گوشت به وسیله سازمان معدن صنعت و تجارت در شبکه‌های تعریف شده توزیع و براساس سهمیه‌هایی که سازمان صنعت معدن و تجارت تعیین می‌کند بین مردم و با نرخ مصوب عرضه خواهد شد.

وی عنوان کرد: این کشتی حدود 13 هزار و هشتصد راس دام را بار کرده است و کشتی‌های بعدی نیز به تبع آن خواهند آمد؛ این اقدامی که ما انجام دادیم سبب شد که نرخ دام زنده در کشور کاهش پیدا کند و براساس برخی گزارش‌ها نرخ دام زنده تا حدود هشت هزار تومان کاهش پیدا کرده است و امیدواریم با اقداماتی که در حال انجام است در عرضه توزیع گوشت در بازار بتوانیم این اقدامات را انجام دهیم.

وی ادامه داد: مبدا دام‌ها کشور رومانی است و از مبادی مختلف نیز گوشت وارد می‌شود که بتوانیم نیاز کشور را تامین کنیم؛ خوشحالیم که میتوانیم این خدمت را انجام دهیم و این گوشتی که وارد کشور می‌شود از نظر ما نیاز کشور را تامین خواهد کرد هرچند بعضی واسطه‌گری‌ها در کشور سبب ایجاد خلأ در بعضی نقاط می‌شود و احیانا موجب اذیت و آزار مردم می‌شود.

حزبئی در پایان گفت: اگر مردم همکاری لازم را مبذول داشته و به اندازه نیاز خود مصرف کنند و جلوی واسطه‌گری‌ها گرفته شود ما از نظر مواد غذایی، کمبودی را در کشور نخواهیم داشت؛ سازمان‌های نظارتی نیز همکاری‌های لازم را داشته‌اند و با افراد خاطی مقابله می‌کنند و احیانا حبس نیز در مورد آنها اتفاق افتاده که گزارشات آن موجود است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 6 فروردین 98، کد مطلب: 13980106000947: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین