پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
معاون اول رئیس جمهور گفت: منابع لازم را برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل طی دو جلسه در هیات دولت فراهم کردیم و از هفته آینده خسارت‌های سیل سال ۹۵ پرداخت خواهد شد و خسارت این سیل احتمالی نیز جبران می‌شود.

شعار سال: اسحاق جهانگیری عصر امروز در جریان بازدید از روستای شعیبیه در جمع مردم، با تاکید بر اینکه دولت با تمام توان برای حل مشکلات کنونی در میدان است، اظهار کرد: جان مردم از همه چیز مهمتر است و بنده از همه خواهش می‌کنم که به توصیه‌ها توجه جدی داشته باشند و جان خود و دیگران را بر هر چیزی ترجیح دهند.

وی عنوان کرد: باید سیل‌بندهای منطقه را محکم و استوار کرد و خوشبختانه مردم و مسؤولان پای کار هستند، باید مراقب باشیم چرا که سیل‌های بزرگی در راه است.

معاون اول رییس جمهور گفت: دولت تمام خسارت‌های ناشی از سیل را جبران خواهد کرد، اگرچه خسارت‌های سیل سال ۹۵ تاکنون پرداخت نشده اما قطعا خسارت‌های سیل ۹۵ و سیل سال جاری جبران می‌شود.

جهانگیری افزود: منابع لازم را برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل طی دو جلسه در هیات دولت فراهم کردیم و از هفته آینده خسارت‌های سیل سال ۹۵ پرداخت خواهد شد و خسارت این سیل احتمالی نیز جبران می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 12 فروردین 98، کد مطلب: 13980112000955: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین