پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴
عادل عبدالمهدی که به دعوت رسمی آقای روحانی عازم تهران می شود علاوه بر رئیس جمهور با تعدادی از مقامات کشورمان هم دیدار و گفتگو خواهد کرد.

شعارسال: نخست وزیر عراق شنبه ۱۷فروردین در صدر هیئتی بلندپایه به ایران سفر می‌کند

 عادل عبدالمهدی که به دعوت رسمی آقای روحانی عازم تهران می شود علاوه بر رئیس جمهور با تعدادی از مقامات کشورمان هم دیدار و گفتگو خواهد کرد.

همچنین دیدار هیاتهای عالیرتبه دو کشور و امضای اسناد جدید همکاری و شرکت در نشست تجار و فعالان اقتصادی دو کشور از برنامه های عادل عبدالمهدی در سفر روزهای شنبه و یکشنبه آینده به تهران است .

در سفر ماه گذشته آقای روحانی به عراق ۵ سند و یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان مقام‌های عالیرتبه دو کشور به امضا رسید. یادداشت تفاهم همکاری میان وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و وزارت تجارت عراق، یادداشت تفاهم احداث راه آهن بصره - شلمچه، یادداشت تفاهم تسهیل روادید برای سرمایه‌گذاران، تجار و بازرگانان، یادداشت تفاهم همکاری مشترک در زمینه‌های مرتبط با سلامت و تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران و وزارت نفت جمهوری عراق، ۵ سند همکاری بود که وزرا و مسوولان دو کشور در حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق به امضا رساندند.

همچنین مقامات دو کشور در این سفر توافق کردند صدور ویزا برای زائران و گردشگران ایرانی و عراقی رایگان شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار:14 فروردین 1398 ، کدخبر: 2392103،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین