پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
نبی الله خون میرزایی گفت: با بالا آمدن بی‌سابقه سطح آب رودخانه کارون، در مقطع شهرستان کارون، ایستگاه پمپاژ بزرگترین مجتمع پرورش ماهی گرمابی کشور در مخاطره سیل قرار گرفت و بخش‌هایی از دیواره و رمپ آن فرو ریخت.


شعار سال : نبی الله خون میرزایی گفت: با بالا آمدن بی‌سابقه سطح آب رودخانه کارون، در مقطع شهرستان کارون، ایستگاه پمپاژ بزرگترین مجتمع پرورش ماهی گرمابی کشور در مخاطره سیل قرار گرفت و بخش‌هایی از دیواره و رمپ آن فرو ریخت.

نبی الله خون میرزایی رییس سازمان شیلات کشور امروزاظهار کرد: در حالی دِبی رودخانه کارون در مقطع شهرستان کارون چهارشنبه؛ چهاردهم فروردین ۱۳۹۸ از میزان ۲۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه فراتر رفت، که در تابستان ۱۳۹۷ حجم آب عبوری حتی به ۱۱۰ متر مکعب بر ثانیه نیز کاهش یافته بود.

او گفت: مجتمع پرورش ماهی آزادگان شهرستان کارون اهواز با وسعت ناخالص ۱۱۰۰۰ هکتار، بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان گرم‌ آبی کشور است که فاز نخست آن به بهره‌برداری و تولید رسیده و فاز دوم آن در حال تکمیل است.

 معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات کشور افزود: با بالا آمدن بی‌سابقه سطح آب رودخانه کارون، در مقطع این شهرستان، ایستگاه پمپاژ بزرگترین مجتمع پرورش ماهی گرمابی کشور در مخاطره سیل قرار گرفت و بخش‌هایی از دیواره و رمپ آن فرو ریخت.

خون میرزایی در پایان با بیان اینکه بررسی خسارات وارد شده به تاسیسات پمپاژ این مجتمع انجام شده، افزود: دستور اقدام سریع برای ترمیم و بازسازی این ایستگاه و نیز کمک به ترمیم سیل‌بند روستای طرفایه در همسایگی ایستگاه پمپاژ به منظور رفاه حال روستاییان داده شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:15فروردین 1398،کدخبر:829859،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین