پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۹۹۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در سال ۹۷ چندین شکایت در مورد بورسیه های غیرقانونی در دیوان عدالت اداری مطرح شد که همچنان مفتوح است.وی افزود: شکایت دانشجویان در شعب بدوی و تجدید نظر بررسی شد.

شعار سالحجت الاسلام محمدکاظم بهرامی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت دانشجویان بورسیه در دیوان عدالت اداری گفت: تا سال ۹۶، ۳۲۸ فقره شکایت در این رابطه به دیوان عدالت اداری آمد.

وی افزود: شکایت دانشجویان در شعب بدوی و تجدید نظر بررسی شد. از تعداد شکایت‌های مطروحه، شکایت ۷۲ نفر وارد تشخیص داده شد و ۲۵۶ شکایت رد شد.

رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: در سال ۹۷ هم چندین شکایت در این رابطه در دیوان عدالت اداری ثبت شد که پرونده این شکایت‌ها مفتوح و در حال رسیدگی است اما عمده شکایت‌ها در رابطه با بورسیه‌ها بررسی شد.

موضوع این شکایت‌ها اعتراض به اقدامات و تصمیمات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برخی از دانشگاه‌های دولتی مبنی بر لغو بورس یا خودداری از جذب پذیرفته شدگان بورسیه بود. دانشجویان شاکی معتقد بودند، علی رغم طی کردن فرآیند قانونی، مراحل گزینش، احراز صلاحیت‌های علمی و پذیرفته شدن به عنوان دانشجوی بورسیه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برخی از دانشگاه‌ها بدون دلیل قانونی ضمن لغو بورسیه، فرآیند جذب ایشان را متوقف و ابطال کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 16فروردین 98، کد خبر: 4581588، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
این بورسیه ها هم همیشه باعث درد سرمیشن هر روز یه داستانی ازشون درمیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین