پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
هیات امور شهروندی فلسطین اعلام کرد: مقامات رژیم صهیونیستی تنها به 200 فلسطینی در غزه اجازه دادند برای برگزاری نماز دومین جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی بروند.

شعار سال: به گزارش خبرگزاری فلسطین «معا محمد المقادمه» مدیر بخش اطلاع رسانی هیات امور شهروندی در این باره گفت، مقامات رژیم صهیونیستی بعد از دو هفته ممنوعیت به 200 نفر از ساکنان نوار غزه اجازه دادند برای برگزاری نماز جمعه به مسجد الاقصی بروند.

المقادمه گفت: هیات شهروندی بعد از تلاش ها و اعمال فشار توانست موافقت مقامات رژیم صهیونیستی را برای ادای نماز جمعه ساکنان غزه به دست آورد.

وی اظهار داشت، اشغالگران صهیونیست اخیرا اقدامات سختی را علیه ساکنان غزه اعمال کرده اند که تاثیر منفی در فعالیت های آنان داشته و این در حالی است که دهها تن از ساکنان غزه از بیماران و دانشجویان و موارد خاص نیاز به سفر خارج از این منطقه دارند.

المقادمه اخبار برخی رسانه های داخلی رژیم صهیونیستی را در باره ارائه تسهیلات به ساکنان نوار غزه در طول ماه مبارک رمضان تکذیب کرد و گفت این اخبار بر خلاف واقعیت است .

معا یادآور شد: هیات امور شهروندی فلسطین در غزه هر هفته تسهیلاتی برای سفر بیش از 300 شهروند ساکن غزه به شهر قدس و برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی فراهم می کند ولی از ابتدای ماه مبارک رمضان ارائه این تسهیلات به دلیل اقدامات رژیم صهیونیستی متوقف شده بود.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:28 خرداد 1395، کد مطلب: 82115477 (5392544):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین