پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۹
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه ضمن مخالفت با طرح بنیامین نتانیاهو درباره برگزاری کنفرانسی درباره "تاریخ یهودیت" برای کارمندان سازمان ملل، اعلام کرد که کارمندان سازمان ملل به خوبی با تاریخ منطقه آشنا هستند.
شعارسال: بنیامین نتانیاهو،نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در واکنش به مصوبه اخیر نهاد علمی، فرهنگی و آموزشی سازمان ملل متحد (یونسکو) درباره مسجد مبارک الاقصی از تصمیمش برای برگزاری کنفرانسی درباره آموزش "تاریخ یهودیت" به کارمندان سازمان ملل شد.

در همین راستا، نیکولای ملادینف، با به تمسخر گرفتن این اظهارات تاکید کرد که کارمندان این سازمان به خوبی با تاریخ منطقه و ملت‌ها و ادیان مختلف آن آشنا هستند.

وی افزود: اگر کسی بخواهد چنین دعوتنامه‌ای ارسال کند، باید آن را به نشانی پاریس و برای نمایندگان کشورهای عضو سازمان یونسکو بفرستد.

گفتنی است که کمیته اجرایی یونسکو ماه گذشته با صدور قطعنامه ای تجاوزات و اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی را که موجب هتک حرمت مقدسات فلسطین و سلب آزادی عبادت فلسطینیان به ویژه در مسجد الاقصی می‌شود، به شدت محکوم کرد که این مساله خشم مقامات صهیونیستی را در پی داشت و نتانیاهو ضمن انتقاد از این قطعنامه مدعی شد که یونسکو پیوند تاریخی قوم یهود با مسجد الاقصی را نادیده گرفته است و باید کنفرانسی برای آموزش تاریخ یهود به کارکنان سازمان ملل برگزار کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تحلیلی ایران (خبر آنلاین)، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 ، کد خبر: 26150، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین