پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۹۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
استاندار هرمزگان با اشاره به اعیاد ماه شعبان و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، گفت: برای این ایام باتوجه به کالاهایی که مصرف می‌شود تامین مایحتاج مردم صورت گرفته است.
شعار سال :  دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان، عنوان کرد: در تعطیلات نوروز و با اقدامات خوب دستگاه های عضو این کارگروه مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم استان و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار گردشگر که به هرمزگان سفر کردند به خوبی تامین شد و با هیچ کمبودی مواجه نبودیم.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام نظارت خوبی بر قیمت ها صورت گرفت و مسائل مرتبط با بازار به صورت لحظه ای تحت کنترل بود و توانستیم تا حد قابل قبولی خوب کار کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اعیاد ماه شعبان و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، بیان داشت: برای این ایام نیز باتوجه به کالاهایی که مصرف می‌شود تامین مایحتاج مردم صورت گرفته است.

همتی تصریح کرد: ذخیره سازی کالاهای اساسی برای ایام ماه مبارک رمضان از جمله مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر و دیگر اقلام در استان انجام شده است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش های تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در سال جاری موفقیت‌های خوبی در هرمزگان داشته باشیم.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:19فروردین 1398،کدخبر:831284،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین