پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۵۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
استاندار اردبیل گفت: مردم ایران اسلامی قدردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و مدافع و همراه این نیروی مردمی هستند.
شعارسال:استاندار اردبیل گفت: مردم ایران اسلامی قدردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و مدافع و همراه این نیروی مردمی هستند.

 اکبر بهنامجو در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با اشاره به اقدام سردمداران آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی افزود: این اقدام شیطان بزرگ جای تعجب ندارد و ما این انتظار را از دشمن داشتیم چرا که سپاه دقیقا در نقطه مقابل خوی استکباری آمریکا و صهیونیست‌ها ایستاده است.

وی بیان کرد: سپاه در سوریه، عراق، لبنان و یمن که آمریکا برای سلطه گری تلاش می‌کند، یار و یاور آزادی خواهان جهان است و مدیریت اوضاع را در دست دارد.

استاندار اردبیل تاکید کرد: خوشحالیم که سپاه به عنوان یاور مظلومان جهان با اقتدار ایستاده و خواهد ایستاد و بر عهد و پیمان خود با مرام امام حسین(ع) پایبند بوده و تا پای جان وفادار خواهد ماند.

وی نهاد مقدس سپاه را یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: نامگذاری سالروز میلاد حضرت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار به حق و زیبنده پاسداران انقلاب اسلامی است.

او تاکید کرد: در داخل کشور هم هر جایی که مشکلی به وجود آمده، سپاه حضور یافته و همواره دست مردم را گرفته و سیل اخیر نیز به یاری مردم شتافته و همراهی خود با مردم را نشان داده است.

استاندار اردبیل همچنین به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و نیز فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز پیامی صادر کرده و این دو مناسبت را به تمامی اهالی ولایی استان، به خصوص پاسداران و جانبازان غیور و خانواده های محترم آنها تبریک و تهنیت گفت.

وی در این پیام، صلابت امروز نظام اسلامی را مرهون جانفشانی انسان هایی عنوان کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ غنی عاشورایی و تمسک به سیره تابناک حضرت اباعبدالله الحسین(ع )، این مسیر پرتلاطم را هموار ساختند و برگ های زرین دیگری بر تاریخ این سرزمین الهی افزودند.

استاندار اردبیل همچنین به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز از ایثارگری ها و رشادت های شهدا قدردانی کرده و با خانواده شهدا و فرماندهان پاسدار دیدار کرد.

بهنام جو با حضور در منزل شهید خوش لحنی و سرهنگ پاسدار عبدالحکیم معصومی از فرماندهان دفاع مقدس و معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس(ع) استان با وی دیدار کرده و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار21 فروردین 98، کد خبر: 832487،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
خداوکیلی اگر سپاه نبود معلوم نبود چی به سر مردم بیچاره سیل زده میومد ما به پشتوانه سپاه تونستیم به بالاترین ها برسیم امنیت مارو تامین کردن و مهم ترین چیز امنیته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین