پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
صمد درویشی مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به پایان فصل صید ماهیان استخوانی در دریای کاسپین گفت: درآمد حاصله صیادان گیلانی از این فصل صیادی حدود 92 میلیارد تومان است.وی با اشاره به میزان درآمد صیادان در این مدت از فصل صیادی در دریای کاسپین گفت: درآمد حاصله از این فصل صیادی حدود 92 میلیارد تومان است که 49 شرکت تعاونی صید و صیادی در این امر مبادرت کردند.
شعار سال : مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به پایان فصل صید ماهیان استخوانی در دریای کاسپین گفت: درآمد حاصله صیادان گیلانی از این فصل صیادی حدود 92 میلیارد تومان است.

صمد درویشی امروز  با اشاره به پایان فصل صید در گیلان اظهار کرد: فصل صید و صیادی از 15 مهرماه سال 97 آغازشده بود که با یک هفته تمدید در 22 فروردین‌ماه سال 98 به پایان رسید.

وی با بیان اینکه صیادان گیلانی در این فصل صید خوبی داشتند، گفت: در این مدت صیادان ما که 3 هزار و 600 نفر بودند توانستند بیش از 400 تُن ماهی استخوانی از دریای کاسپین صید کنند.

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به ترکیب ماهیان استخوانی صیدشده در دریای کاسپین افزود: نوع غالب ماهیان صیدشده در این فصل ماهی سفید بود که 58 درصد کل ماهیان استخوانی صیدشده را تشکیل می‌دهد.

درویشی با اشاره به انواع دیگر ماهیان صیدشده در این مدت بیان کرد: ماهی کفال با 39 درصد دومین نوع صید غالب توسط صیادان گیلانی بود و دیگر انواع ماهیان استخوانی تنها سه درصد از صید این فصل را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به میزان درآمد صیادان در این مدت از فصل صیادی در دریای کاسپین گفت: درآمد حاصله از این فصل صیادی حدود 92 میلیارد تومان است که 49 شرکت تعاونی صید و صیادی در این امر مبادرت کردند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:24 اسفند 1398،کدخبر:13980124000048،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین