پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۴۸۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
هدفگذاری انگیزه لازم برای زندگی را در شما ایجاد خواهد کرد و باعث خواهد شد تا شما شادتر زندگی کنید و از انرژی بیشتری بهره مند گردید. و با طی کردن اهداف خود پله پله به سمت موفقیت قدم بردارید. پس همین حالا برخیزید آموزش درست هدفگذاری رو فرا گیرید و خود را به قله های موفقیت و کامیابی برسانید.

شعارسال: تعیین هدف یکی از مهمترین کارهایی است که در زندگی هر شخصی وجود دارد. اهمیت هدف در زندگی بسیاری از ما انسانها فراموش شده است.بسیاری از ما بدون هدف و انگیزه به روزمرگی میپردازیم بدون آنکه از اهمیت هدف در زندگی اطلاعاتی داشته باشیم. انسان موجودی کاملا مختار و قدرتمند ِ که میتونه با انتخاب ها و اراده ی خودش، به اوج برسه یا در قعر ابدی بمونه. این تنها تفاوت بین انسان و بقیه ی مخلوقات خداست.

بزرگی میگه زندگی هدیه ی خداست به تو و شیوه ی زندگی کردن تو، هدیه ی توست به خدا..زندگی و زنده بودن، فرصتیِ برای خلق یک شاهکار، خلق یک اثر هنری تماشایی! خداوند در قرآن فرمودن که من شما را بیهوده نیافریدم! بنابراین تو بی هدف آفریده نشدی که بی هدف زندگی کنی! داشتن هدف یکی از مهمترین وظایفیِ که برعهده ی توئه تا بهترین بشی، بدرخشی و از زندگی کردن لذت ببری.

اهمیت هدف در زندگی هر شخص

یادت باشه بیهودگی یعنی بی هدفی و بی هدفی یعنی روزمرگی. این ها رو گفتم که بگم، بی هدفی قاتل انسان هاست. این جمله یعنی زندگی بدون هدف با زنده نبودن هیچ تفاوتی نمیکنه. بنابراین اهمیت هدف رو در زندگیتون فراموش نکید! اما هدف. با استفاده از این محصول به ضرورت داشتن هدف در زندگی خواهی رسید و یاد می گیری چطور یک هدف گذاری درست داشته باشی و در واقع یاد می گیری برای آینده ی خودت برنامه ریزی کنی تا به هر آنچه در ذهن داری برسی و بفهمی هدف از زندگی چی هستش.

اهداف از نظر نوع به انواع مختلفی دسته بندی میشه که در این کارگاه به علاوه اینکه تمام نکات برای یک هدف گذاری ارائه میشه، بلکه به طور عملی به همراه افراد شرکت کننده، اهداف مالی یک تا ده سال آینده گذاشته میشه که این مطلب میتونه در درک بهتر شما از اهمیت هدف تأثیر گذار باشه.

مهمترین دلیل افسردگی افراد

یکی از مهمترین دلایل اینکه افراد دچار افسردگی و روز مرگی میشن اینه که هدف ندارن! نداشتن هدف عامل مهمیِ که ارزشش رو داره تا اصول علمیش رو یاد بگیریم و از یه زندگی بی روح و کسل کننده بیرون بیایم. با مشاهده ی این فیلم آموزشی سلام دوباره ای به زندگی می کنید و دوباره شروع به ساختنش می کنید.

این یه فرصت و یک پیشنهاد عالی برای روزهای پیش روی شماست و شاید هیچوقت این تصمیم بزرگی که گرفتین رو فراموش نکنین. بعد از این تصمیم، صبح ها با انرژی و انگیزه و اعتماد به نفس بالایی از خواب بیدار میشید چون می دونید برای این روز خاص چه کارهایی رو باید انجام بدین. یادت باشه یه حسی در تمام آدما وجود داره که باعث میشه هر روز پر انرژی تر و قدرتمند تر بشن و اون حس چیزی نیست جز حس مفید بودن!

وقتی برای خودت و زندگیت اهداف و خواسته هایی تعریف می کنی و برای تحقق اون ها تلاش می کنی، وجودت پر میشه از حس مفید بودن! حس مفید بودن رو با یه هدف گذاری درست تجربه کن. این زیباترین تصمیمیِ که میتونی در هر سن و سالی که هستی برای زندگی خودت بگیری و از تک تک لحظه هات لذت ببری.

اهمیت هدف در پولدار شدن

اگر به زندگی ثروتمندان جهان نگاهی بیاندازیم میفهمیم که آن ها با هف گذاری درست توانسته اند به کسب در آمد و زندگی مرفه دست یابند. داشتن هدف باعث میشه قدرتت و انرژیت بیخودی هدر نره و در راستای رسیدن به یک هدف خاص متمرکز بشه. تو میتونی با انتخاب اهداف به این شیوه ای که ارائه کردیم، با اطمینان به نتیجه و دستاوردهایی که درذهن داری برسی و حتی کسب و کار خودت رو با تمرکز ذهن رونق بدی. چرا که صدها نفر از این شیوه استفاده کردن و به نتایج دلخواه رسیدن.

گاها افرادی رو می بینیم که میگن: من خیلی از کارگاه ها شرکت کردم، کتاب خوندم و بلدم چطورباید هدف گذاری کنم، اما به اهدافی که انتخاب می کنم نمی رسم؟ پاسخ به این سوال رو در این محصول دریافت کنین. چرا یک فرد با وجود مکتوب کردن و رعایت تمام پارامترها در نهایت نمی تونه به هدف برسه؟ راهکار ما برای رفع این مسئله رو در این محصول یاد می گیرین.

اهمیت هدف در کسب و کار

وقتی به شرکت های بزرگ نگاهی می اندازیم به این نتیجه میرسیم که شرکتهایی به موفقیت دست یافته اند که بسیاری از تصمیمات خود را براساس اهداف و چشم انداز خود گرفته اند. با مطالعه شرکتهای آمریکایی این به طور کامل توجیه میشود و دیده شده است تنها شرکتهایی به موفقیت رسیده اند که این امر را رعایت کرده اند و چیزی حدود یک سوم سازمانهای آمریکایی را تشکیل میدهند.

بسیاری از کسب و کارهایی که شکل گرفته اند با این هدف نبوده اند که بخواهند به کسب ثروت برسند. یه نگاهی به اطراف خود بیاندازید عده ای در تلاشند که نیاز بقیه رو برطرف کنند و عده ای به دنبال کمک به دیگران هستند. خلاصه بگم چیزیکه باعث میشه یک کسب و کار به هدف خودش برسه همون هدف است و چشم انداز است که به فعالیت های ما معنا میده.

همه ما برای هرکاری نیاز به انگیزه داریم و وقتی که هدف داشته باشیم. این انگیزه لازم برای انجام دادن آن تامین میشود. درواقع هدف عاملی برای ایجاد انگیزه در افراد می باشد. که باعث می شود که ما در دشواری هایی که برایمان ایجاد میشود با قدرت پیش رفته و همه مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

اگر میخواهید در کسب و کار خود به اهدافتان برسید نکات زیر را حتما بخوانید

حس اعتماد به کارکنان

این حس را در کارکنان خود ایجاد کنید که شما به طور کامل به آنان اعتماد دارید. این امر موجب میشود که کارکنان کار را از خودشان بدانند و برای به ثمر رسیدن کارشان تمامی تلاش خودشان را می کنند. این امر موجب میشه که یک شرکت تقریبا به تمامی اهداف خود دست پیدا کند. شما می دانید که نیروی انسانی مهمترین پایه های سازمان را تشکیل می دهند بنابراین اگر نیروی انسانی به درستی کار نکند کسب و کار ما با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

جلسات سازمان

جلسات سازمان رو به طور مرتب برگزار کنید و تا جایی که امکان داره از تمامی افراد در این جلسات استفاده کنید این امر باعث حس اعتماد افراد در سازمان میشه.

در جلساتی که برگزار میکنید حتما اهداف سازمان را مطرح کنید و به افراد یادآوری کنید که برای چه هدفی در تلاش هستند و به کجا خواهند رسید. اگر فکر میکنید که این کار خیلی کلیشه ای می باشد. می توانید ابتدا اهدافی را که شرکت به آن دست یافته است مطرح کنید و اهداف آتی را برای آنان بازگو کنید.

اما چرا افراد هدفگذاری نمی کنند

ندانستن هدف

معمولا همه افراد در زندگی خود راهی را طی میکنند بی آنکه هدفی برای آن در نظر گرفته باشند. دلایلی وجود دارد که افراد برای زندگی خود هدفگذاری نمی کنند. خیلی از افراد اصلا با هدفگذاری آشنایی ندارند و اصلا نمیدانند که هدف چیست؟ معمولا این افراد در خانواده هایی بزرگ شده اند که یا سرپرست خانواده کارمند بوده و به صورت روتین زندگی خود را دنبال کرده و به دنبال تحول زندگی خود نیستند بنابراین با مفهوم هدفگذاری زیاد آشنایی ندارند.

راه اشتباه

خیلی از افراد راه رو بلد نیستند و همچنین به درستی آموزش ندیده اند و خیلی از این افراد با نحوه صحیح هدفگذاری آشنایی نداشته و در بسیاری از مواد وقتی از این افراد میپرسی هدف چیه اصلا نمیتونن جواب درستی بهت بدن و معمولا هدف رو با مقصد و یا ارزش اشتباه میگیرن. همین افراد وقتی برای کاری هدفگذاری میکنند شکست خورده و به بسیاری از اهداف خود دست پیدا نمیکنند. و دلیلشم همین آموزش هایی اشتباهیه که این افراد دیدن.

ترس از شکست

وقتی شکست های متعدد حاصل میشه افراد ترسی درونشون ایجاد میشه که دیگه نمیخوان کاری رو انجام بدن و همین امر باعث میشه که از اهداف خود دست بکشن. چون شکست همراهش یکسری ضررهای مالی و احساسی رو داره که این افراد برای دوری از این ضرر ها دیگر حاضر به دنبال کردن اهداف خود نیستند

ترس از تمسخر

از یکسری از افراد وقتی میپرسی که چرا برای زندگیت هدفگذاری نمیکنی جوابی که میشنوی خیلی جالبه؟؟؟ آنها ترس از تمسخر دارند. خیلیا از عواقب هدفگذاری نادرست میترسن و با خود میپندارن که اگه شکست بخورند دیگران آنان را مورد تمسخر قرار داده و مایع شرمساری آنان خواهد شد از اینرو هیچگاه به دنبال هدفگذاری نرفته و به اهمیت هدف در زندگی خود پی نخواهند برد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ماهان تیموری، تاریخ انتشار: 28اسفند1397 ، کدخبر: - : www.mahanteymouri.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین