پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۲۶۰۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ناشران بخش آموزش،بخش کودک،بخش دانشگاهی، و ناشران بخش عمومی حضور خواهند داشت همچنین کشور چین به عنوان مهمان‌ ویژه در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.
شعار سال :سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود. در این دوره نمایشگاه در بخش آموزشی ۹۷ ناشر با ۳ هزار و ۲۳۱ متر فضا و ۱۷ هزار و ۴۵ عنوان کتاب، بخش دانشگاهی با ۴۲۸ ناشر، ۶ هزار و ۲۳۵ متر فضا و ۶۷ هزار و ۱۳ عنوان کتاب، بخش کودک با ۲۵۱ ناشر، ۵ هزار و ۹۰۰ متر فضا و ۲۴ هزار و ۱۳ عنوان کتاب و بخش عمومی با ۹۸۸ ناشر، ۱۳ هزار و ۸۳ متر فضا و ۱۴۱ هزار و ۸۶۱ عنوان کتاب در نمایشگاه حاضر خواهند شد. همچنین کشور چین به عنوان مهمان‌ ویژه در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.





شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:31فروردین 1398،کدخبر:98013113782،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین