پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۸۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
درحالی که اخبار ضد و نقیضی درباره توقف یا ادامه توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری مطرح است شامگاه گذشته فروشگاه شهروند در یک اقدام تامل انگیز تنها در مدت چند ثانیه اقدام به توزیع این محصول کرد.

شعار سال: عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار از توقف توزیع گوشت گوسفندی تنظیم بازاری از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داده که این امر با وجود گلایه هایی که مردم درباره نحوه توزیع این محصولات تنظیم بازاری داشتند باعث افزایش نگرانی ها شده است.

حقیقیت این است که میزان عرضه گوشت های تنظیم بازاری در مقایسه با تقاضایی که در بازار وجود دارد،بسیار کمتر است و این امر منجر به ایجاد صفوف طولانی برای خرید این محصول شد.

درحالیکه هرکیلوگرم گوشت تنظیم بازاری(منجمد چرخ کرده) 32هزار تومان تا 44 هزار تومان(گوسفندی)قیمت داشت، اکنون قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی در بازار آزاد حدود 100 هزار تومان و گوشت گوساله حداقل85 هزار تومان است.

بعد از این افزایش نارضایتی ها در میان مردم درباره قطع توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا به امروز ارز 4200 تومانی از واردات گوشت برداشته نشده و همچنان تا بلاتکلیفی بر بازار ادامه داشته باشد گوشت با این ارز وارد می‌شود.

در ساعات پایانی روز گذشته در فروشگاه شهروند تهران(بهرود)اعلام شد که گوشت چرخ‌کرده تنظیم بازاری در این فروشگاه توزیع میشوداما به فاصله 40 ثانیه بعد از این اعلام به محل عرضه این محصول مراجعه می شود و متصدی غرفه، خبر از اتمام موجودی این محصول می دهد.

وی در واکنش به اینکه چرا کمتر از یک دقیقه به پایان رسید این طور می گوید:«مگر طرح تنظیم بازار پراید و فروش اینترنتی این محصول چقدر به طور انجامید.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 1 اردیبهشت 98، کد مطلب: 1993977: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
0
بیچاره این مردم که گوشت رو هم از سبد غذایی شون حذف کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین