پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند در ارتباط با دلیل عدم توزیع گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های شهروند توضیحاتی را ارئه کرد.

شعارسال: آرش ظفری در ارتباط با چرایی عدم توزیع گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های شهروند، اظهار کرد: این تصمیم مسئولان ستاد تنظیم بازار بوده و توزیع گوشت از ابتدا هفته جاری در فروشگاه‌های شهروند متوقف شده است.

وی ادامه داد: این کار به دلیل اینست که در حال حاضر از سوی دولت حواله‌های برای خرید گوشت ستاد تنظیم بازاری در اختیار کارمندان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها و سازمان‌ها قرار خواهد گرفت که این کار در راستای کاهش صف‌های طولانی بوده و بزودی توزیع گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه های شهروند آغاز خواهد شد.

سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند تصریح کرد: البته زمان توزیع مجدد گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های شهروند هنوز مشخص نیست، ولی به محض اینکه گوشت در اختیار این شرکت قرار بگیرد، فرایند توزیع آن همانند گذشته و بر در دست داشتن کارت ملی انجام می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:19فروردین1398 ، کدخبر: 1983698: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین