پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
اسلام یارمحمدی ،فعال فرهنگی و سیاسی کهگیلویه با اشاره به پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب و حوزه اقتصادی کشور گفت: در نظام جهانی یک اصلی وجود دارد که معاملات بین المللی بر مبنای قدرت اجرا می شوند.وی به مسئله نمایندگان غیر متخصص در مجلس اشاره نمود . وی افزود: امروز به واسطه سیاست رونق تولید در بنزین خودکفا شده ایم.وی طی پیشنهادی طرح جدایی نفت از اقتصاد کشور را عنوان کرد
شعار سال : اسلام یارمحمدی فعال فرهنگی و سیاسی کهگیلویه  با اشاره به پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب و حوزه اقتصادی کشور گفت: در نظام جهانی یک اصلی وجود دارد که آن هم اینست که معاملات بین المللی بر مبنای قدرت اجرا می شوند.وی افزود:هدرروی انرژی، آب، برق و گاز بیشترین مشکلات اقتصادی را به بار می آورد.
این فعال فرهنگی و سیاسی با اشاره به ورود نمایندگان به مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:نمایندگان مجلس که بدون تخصص وارد مجلس شورای اسلامی میشوند، به مردم و خون شهدا خیانت کرده اند.
وی در ادامه افزود: امروزه فروش و سرمایه گذاری دولت مرهون فروش حامل‌های انرژی است.
یارمحمدی با اشاره به کسانی که چشم خود را به بیرون از کشور خیره کرده‌اند،گفت: کسانی که به بیرون و اروپا چشم بسته اند، درحقیقت خودشان را گول میزنند. وی افزود: امروز به واسطه سیاست رونق تولید در بنزین خودکفا شده ایم.
این فعال فرهنگی و سیاسی در ادامه عنوان کرد: وقتی به درون نگاه کنیم و بر اساس این ظرفیت و پتانسیل درون را ببینیم،هرگز به بیرون از کشور نگاه نخواهیم کرد.
وی طی پیشنهادی طرح جدایی نفت از اقتصاد کشور را عنوان کرد و گفت: ما می‌توانیم به صورت درصدی طی سال های آینده اقتصاد را از نفت جدا کنیم.
 یارمحمدی افزود:نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که سلیقه های مصرف کننده در حوزه حامل‌های انرژی مختلف هست و تغییر می کند.
وی در ادامه گفت: این مورد باعث می شود که فروش نفت به تفکیک مقدار، تعداد،دریافت و پرداخت توسط کشور ما صورت بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار:4اردیبهشت1398،کد خبر:118081،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین