پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۰۴۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
«تخلفات فضای مجازی» به آیین نامه انضباطی دانشجویان اضافه شده و تخلفاتی چون انتشار عکس‌های غیراخلاقی، ارتکاب کار خلاف اخلاق یا انتشار تصاویر نامناسب در کانال‌های اطلاع ‏رسانی هم از سوی کمیته انضباطی رسیدگی خواهند شد. البته این موضوع هنوز به تصویب نهایی شورای عالی انقلاب فرهنگی نرسیده اما تا همین جا نیز واکنش هایی به همراه داشته. از سوی دیگر، اظهارات متناقض همراه با ابهامات این موضوع، نگرانی هایی را نیز ایجاد کرده است.

شعارسال: به گفته مدیرکل امور دانشجویان وزارت علوم، «تخلفات فضای مجازی» به آیین نامه انضباطی دانشجویان اضافه شده و تخلفاتی چون انتشار عکس‌های غیراخلاقی، ارتکاب کار خلاف اخلاق یا انتشار تصاویر نامناسب در کانال‌های اطلاع ‏رسانی هم از سوی کمیته انضباطی رسیدگی خواهند شد.

البته این موضوع هنوز به تصویب نهایی شورای عالی انقلاب فرهنگی نرسیده اما تا همین جا نیز واکنش هایی به همراه داشته. از سوی دیگر، اظهارات متناقض همراه با ابهامات این موضوع، نگرانی هایی را نیز ایجاد کرده است.

ویدیوی زیر را تماشا کنید:

تعداد بازدید : 6

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 9اردیبهشت1398 ، کدخبر: 473813 : www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین