پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۰۵۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
رئیس سازمان امور دانشجویان درباره تغییرات آیین نامه انضباطی دانشجویان گفت: هنوز مشخص نیست که آیین‌‌نامه جدید انضباطی دانشجویان برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در دانشگاه‌ها اجرایی شود.
شعارسال: مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان درباره آیین‌نامه انضباطی دانشجویان و تغییرات آن توضیح داد: در آیین‌نامه انضباطی دانشجویان تغییرات کوچکی انجام شده که باید این آیین‌نامه به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد.

وی افزود: پس از تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی آیین‌نامه انضباطی دانشجویان به دانشگاه‌ها ابلاغ و پس از آن اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه هنوز این آیین‌نامه در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب نرسیده است، گفت: هنوز این شورا زمانی را برای بررسی تغییرات در آیین‌نامه در نظر نگرفته و این تغییرات تصویب نشده است، به همین دلیل زمان ابلاغ آن مشخص نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع هنوز مشخص نیست که آیین‌‌نامه جدید انضباطی دانشجویان برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در دانشگاه‌ها اجرایی می‌شود یا خیر.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 13980215000894 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین