پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
‌شهردار شیراز تاکید کرد که این کلانشهر ظرفیت تبدیل شدن به شهر رویدادها را دارد و این امکان وجود دارد که با تبدیل رویداد به برند، بهره اقتصادی مناسبی را برای شهروندان ایجاد و بسترسازی کرد.

شعارسال: حیدر اسکندرپور شامگاه جمعه ۱۳ اردیبهشت در مراسم اختتامیه پنجمین دوره کارگاه مسابقه قوام الدین شیرازی، گفت: افتخار می‌کنم که پنج سال متوالی این رویداد تخصصی بزرگ در شهر شیراز برگزار شده و شهرداری این شهر نیز سهم کوچکی در آن داشته است.

وی تاکید کرد: اینکه در رویدادها نمی‌توانیم کنار هم قرار گیریم، ناشی از ضعف فرهنگی است؛ حال آنکه همه باید تلاش کنیم که همزیستی در این شهر تداوم و گسترش یابد.

شهردار شیراز نیاز اصلی امروز کلانشهرها را ایجاد فضاهای شهری مبتنی بر گفت و گو و تعامل دانست و گفت: ایجاد فضاهای بازی برای کودکان تنها مختص بچه‌ها نیست و بزرگترها نیز در این گونه فضاها حضور پیدا می‌کنند و عملاً در فضای تعامل اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: نوع زندگی شهری به گونه‌ای است که شهروندان اغلب بین فضای خانه و محل کار در رفت و آمد هستند و کمتر فرصت تعامل اجتماعی پیدا می‌کنند و ایجاد اینگونه فضاها می‌تواند به افزایش تعامل اجتماعی کمک شایانی کند.

اسکندرپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات در شهرها به دلیل کاستی امکانات است که باید برطرف شود، افزود: مقدمات کاری در شهرداری شیراز در حال انجام است که در محلات این شهر بررسی صورت گیرد که اولویت‌ها در هر محله از نظر ساکنین آن محله چیست و در پی آن طرح‌هایی متناسب با خواست مردم برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: شیراز شهر رویدادها است و این ظرفیت در این شهر وجود دارد که با برگزاری رویدادها اقتصاد شیراز نیز متحول شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه گردشگری در بافت تاریخی شیراز رونق گرفته، بازدیدهای نوروزی را گواه این مساله دانست و گفت: این ظرفیت در بافت تاریخی شیراز وجود دارد که ششمین کارگاه مسابقه قوام الدین شیرازی در بافت تاریخی این شهر نیز برگزار شود.

اسکندرپور گفت: باید رویدادهای شیراز افزایش پیدا کند و در این خصوص برندسازی در سطح بین‌المللی برای این شهر نیز انجام شود.

پنجمین دوره رویداد کارگاه مسابقه قوام الدین شیرازی که با شعار " بازی بعد از ۷.۳" از ابتدای اردیبهشت در شیراز آغاز شده بود، روز جمعه به کار خود پایان داد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14اردیبهشت1398 ، کدخبر: 98021406953: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
وای آدم وارد شیرازکه میشه اصلا حال دلش خوب میشه انقد که این شهر عاشق و خوبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین