پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
محمدصادق معتمدیان تاکید کرد: از جلسات تشریفاتی بگذرید چرا مدیران و معاونین در وقت اداری در جلسه هستند باید در اختیار مردم باشند.وی افزود: در جنگ تمام عیار هستیم و جلسات را بعد از وقت اداری و روزهای تعطیل بگذارید.

شعارسال:محمدصادق معتمدیان تاکید کرد: از جلسات تشریفاتی بگذرید چرا مدیران و معاونین در وقت اداری در جلسه هستند باید در اختیار مردم باشند.وی افزود: در جنگ تمام عیار هستیم و جلسات را بعد از وقت اداری و روزهای تعطیل بگذارید.

 اولین جلسه شورای اداری خراسان جنوبی در سالجاری به ریاست استاندارخراسان جنوبی به همراه معاونین تخصصی وی در سالن جلسات شهید رجایی استانداری باحضور کلیه مدیران دستگاه های اجرایی برگزارشد.

محمد صادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی نیز بیان کرد: نامگذاری سال جدید رونق تولید است که اولویت های اصلی دستگاه های اجرایی خواهد بود. وی با اشاره به اینکه مامورتی به معاونت اقتصادی دادیم که برنامه های اجرایی تحقق سال اجرایی را احصا کنند گفت: احصا مشکلات و موانع تولید استان به حوزه اقتصادی استانداری داده شد که یکی از ابزار های مهم رونق تولید در وزارت کشور کارگروه رونق تولید و رفع موانع تولید است. استاندارخراسان جنوبی گفت: تولید پایه اقتصاد کشور است و رونق تولید رابطه مستقیمی با اشتغال دارد.

معتمدیان خاطرنشان کرد: بازارهای فروش جدیدی برای محصولات استان باید تعریف شود.

وی به بارندگی های اخیر کشور و استان اشاره کرد و افزود: در مدیریت پیشگیری موفق عمل کردیم و دستگاه های خدمات رسان و امدادی یک ماه شبانه روز آماده باش بودند. استاندارخراسان جنوبی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: از 10 اردیبهشت ماه وارد فاز اجرایی انتخابات شدیم. وی خاطرنشان کرد: در این راستا تمام دستگاه های اجرایی باید همدل و همراه باشد و با بی طرفی کامل آن را اجرای کنند تا انتخابات سالم، امن و بی طرفی و فضای رقابتی سالمی انجام شود.

دور دوم سفرهای شهرستانی با رویکرد جدید

استاندارخراسان جنوبی به سفرهای شهرستانی خود اشاره کرد و ادامه داد: در برخی از روستاها خدماتی را انجام می دهیم که خروجی آن نارضایتی است و اولویت اول ما در سفرهای شهرستانی احصا مشکلات و رضایت مردم می باشد. وی تاکید کرد: حضور مسئولان در جمع مردم یکی از مهمترین مطالبات مردمی و جامعه است و باعث خروجی مثبت شده است. معتمدیان گفت: در مرحله دوم سفرهای شهرستانی رویکردجدیدی را در پیش خواهیم گرفت.

شیوه هزینه کرد 800 میلیارد تومان و ساخت مسکن برای محرومین ابلاغ شد

وی به سفر نوبخت اشاره کرد و افزود: مبلغ 800 میلیارد تومان ابلاغیه آن به دست ما رسید و شیوه نامه ساخت 10 هزار مسکن در استان هم ابلاغ شد.وی تاکید کرد: این موضوع باعث پویایی صنعت ساختمان در استان خواهد شد. استاندارخراسان جنوبی خطاب به مدیران و معاونین جدید توصیه کرد: لزوم افزایش تعاملات با مرکز کشور و وزارت خانه است. وی ادامه داد: 88 درصد بودجه های کشور در وزارت خانه ها است و فقط 12 درصد از بودجه ها در استان ها می رسد.استاندارخراسان جنوبی تاکید کرد: مسئولان کشوری را به استان دعوت کنید و طی برنامه ای همه مدیران دستگاه های اجرایی حضور مسئولان کشوری را به استانداری اعلام کنند. وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال سفرهای تشریفاتی نیستیم و تلاش کنید تا آن سفر خروجی داشته باشد.

دستگاه های اجرایی برنامه های سالیانه خود را تا سال 1400 اعلام کنند

وی خطاب به مدیران گفت: دستگاه های اجرایی برنامه های سالیانه خود را تا سال 1400 اعلام کنند در چه وضعیت هستند و به کجا خواهند رسید. وی تاکید کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی موظف اند دو سفر شهرستانی به بخش ها و روستاها داشته باشند. استاندارخراسان جنوبی به جلسه خود در وزرات کشور اشاره کرد و بیان کرد: اختیاراتی به ما دادند و اختیاراتی جدید به زودی ابلاغ می شود و استانداران مرزی به کشور باید کمک کنند.وی خبرداد: به زودی 15 میلیارد تومان از عواید سوخت به استان تزریق خواهد شد. وی خاطرنشان کرد:خدمات به مردم باید بدون منت باشد. وی خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم که علمکرد نادرست یک کارشناس و مدیر موجب نارضایتی مردم شود و طرح تکریم ارباب رجوع باید به معنای واقعی اجرایی کنید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ 15اردیبهشت 98، کدخبر: 842190،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
یعنی رئیس جمهور افطاری داد از بودجه دولت نبود از جیب مبارک بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین