پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
استاندار قزوین گفت: سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) راهکاری مناسب و کم هزینه برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست های مردم از مسئولان است.

شعار سال: عبدالمحمد زاهدی روز چهارنشهب در حاشیه حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) و پاسخگویی به تماس های شهروندان افزود: امروز 60 نفر از شهروندان استان با این سامانه تماس تماس داشتند و مسایل و مشکلات و درخواست ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.
وی اظهار داشت: ملاقات های عمومی باید جزو بدترین و بهترین روزهای کاری بنده به عنوان استاندار است چرا که در این ملاقات ها به دلیل برخی مسایل اداری و قوانین و مقررات امکان پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم وجود ندارد و برخی دیگر از طریق پیگیری و دستور به مدیران قابل حل است.
استاندار قزوین بیشترین تماس ها و درخواست های مردمی با سامد و همچنین در ملاقات های عمومی را مربوط به اشتغال، دریافت تسهیلات ازدواج و ... و همچنین صدور مجوزهای سرمایه گذاری اعلام کرد و گفت: تلاش می شود نهایت ظرفیت و توان مدیران برای حل مشکلات و پاسخگویی به درخواست مردم به کارگرفته شود.
زاهدی خاطرنشان کرد: طرح حضور مدیران در سامد و پاسخگویی به تماس های مردم همواره ادامه خواهد داشت و همه مدیران کل موظف به حضور در این سامانه و پاسخگویی مشکلات مردم می باشند.
سال گذشته بیش از 70 جلسه پاسخگویی و حل مشکلات شهروندان با حضور مدیران اجرایی در سامانه سامد برگزار شد.
سامانه سامد با شماره 111 فرصتی برای اعلام نظرات، درخواست ها و پیشنهادات شهروندان به مدیران دولت است و درخواست های مطرح شده در آن با ارایه کد به تماس گیرندگان قابلیت پیگیری دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 18 اردیبهشت 98، کد مطلب: 83307209: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین