شعار سال: عبدالمحمد زاهدی روز چهارنشهب در حاشیه
حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) و پاسخگویی به تماس های شهروندان
افزود: امروز 60 نفر از شهروندان استان با این سامانه تماس تماس داشتند و مسایل و
مشکلات و درخواست ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.
وی اظهار داشت: ملاقات های عمومی باید جزو بدترین و بهترین روزهای کاری
بنده به عنوان استاندار است چرا که در این ملاقات ها به دلیل برخی مسایل اداری و قوانین
و مقررات امکان پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم وجود ندارد و برخی دیگر از
طریق پیگیری و دستور به مدیران قابل حل است.
استاندار قزوین بیشترین تماس ها و درخواست های مردمی با سامد و همچنین
در ملاقات های عمومی را مربوط به اشتغال، دریافت تسهیلات ازدواج و ... و همچنین
صدور مجوزهای سرمایه گذاری اعلام کرد و گفت: تلاش می شود نهایت ظرفیت و توان مدیران
برای حل مشکلات و پاسخگویی به درخواست مردم به کارگرفته شود.
زاهدی خاطرنشان کرد: طرح حضور مدیران در سامد و پاسخگویی به تماس های
مردم همواره ادامه خواهد داشت و همه مدیران کل موظف به حضور در این سامانه و پاسخگویی
مشکلات مردم می باشند.
سال گذشته بیش از 70 جلسه پاسخگویی و حل مشکلات شهروندان با حضور
مدیران اجرایی در سامانه سامد برگزار شد.
سامانه سامد با شماره 111 فرصتی برای اعلام نظرات، درخواست ها و
پیشنهادات شهروندان به مدیران دولت است و درخواست های مطرح شده در آن با ارایه کد
به تماس گیرندگان قابلیت پیگیری دارد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 18 اردیبهشت 98، کد مطلب: 83307209: www.irna.ir