پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی گفت: هزینه‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی خیلی سنگین شده و اگر فدراسیون کشتی به هیئت‌ها کمک نکند، هیچ استانی نمی‌تواند از پس هزینه‌ها بربیاید.
شعارسال: مسعود ریاضی با اشاره به اینکه استان‌ها با هزینه‌های بالای برگزاری مسابقه بین‌المللی نمی‌توانند بدون کمک فدراسیون کشتی میزبان رقابتی باشند، اظهار داشت: می‌خواستیم جام بزرگداشت فردوسی را با حضور تیم‌های خارجی در مشهد برگزار کنیم اما فدراسیون نتوانست به لحاظ مالی با ما همکاری کند و هزینه‌های برگزاری مسابقات هم سرسام‌آور بود. فقط برای آوردن تیم قرقیزستان نفری 20 میلیون تومان باید هزینه بلیت می‌کردیم که این عملا برای ما ممکن نبود و به همین دلیل مسابقات را روز 6 اردیبهشت ماه با حضور سه تیم از خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و ترکمنستان برگزار کردیم و تصمیم گرفتیم تیم منتخب استان را بعد از ماه رمضان به ترکمنستان یا گرجستان اعزام کنیم.

وی ادامه داد: هزینه‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی خیلی سنگین شده و اگر فدراسیون کشتی به هیئت‌ها کمک نکند، هیچ استانی نمی‌تواند از پس هزینه‌ها بربیاید. ما همین مشکل را با جام موسوی هم داریم که قرار است آبان‌مان برگزار شود. سال گذشته فدراسیون کمک کرد و تیم‌ها را در مشهد به ما تحویل داد اما امسال اگر کمک‌مان نکنند نمی‌توانیم از پس هزینه‌های برگزاری این رقابت‌ها بربیاییم.

رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقه بین‌المللی کمتر از یک میلیارد و نیم هزینه ندارد، خاطرنشان کرد: درحال حاضر اگر بخواهیم یک مسابقه در رده سنی نونهالان هم برگزار کنیم حداقل بابت بلیت هر تیم چیزی درحدود 200 میلیون تومان باید هزینه کرد و در کنار آن هزینه‌های برگزاری مسابقه، هتل، رفت و آمد و... هم وجود دارد. به همین دلیل ترجیح ما این است که در این شرایط به جای برگزاری مسابقه، تیم خودمان را به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام کنیم.

ریاضی تاکید کرد: اگر مسابقه بین‌المللی‌ که در ایران برگزار می‌شود سطح کیفی خوبی داشته باشد و مثلا در رنکینگ اتحادیه جهانی باشد، تیم‌ها با هزینه خودشان می‌آیند و از آن استقبال می‌کنند، به همین دلیل بود که ما نسبت به خارج کردن جام تختی از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی معترض بودیم. در غیر این صورت باید هزینه‌های اعزام تیم‌ها را بپردازیم که به جام‌های ما بیایند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 2006334 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
لطفا با حمایت از کشتی این ورزش مظلوم به فکر ورزش کشور باشین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین