پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
حدود یک سال قبل بود که خبر تکان‌دهنده مرگ دو کودک فوتبالیست در گرجستان منتشر شد و حالا مادر یکی از کودکان از ورود بیت رهبری به این پرونده خبر داده است.

شعار سال: بیش از یک سال از مرگ دو کودک فوتبالیست ایرانی در گرجستان می‌گذرد. محمدحسین ورمرزیار و امیرمحمد کاربخش دو فوتبالیستی بودند که در رودخانه‌ غرق شدند و فوت کردند.

بعد از گذشت یک‌سال با مادر یکی از بچه‌ها صحبت کردیم تا شرایط پرونده را جویا شویم.

مادر محمدحسین ورمرزیار درباره اینکه پرونده در چه مرحله‌ای است، گفت: «ما اخیرا به بیت رهبری نامه دادیم تا پرونده را سریع‌تر پیگیری کنیم. بیت رهبری هم خیلی به ما لطف داشت و حتی از آن‌جا تماس گرفتند و از شرایط دقیق را از پرونده پرسیدند. از دادگاه هم تشکر می‌کنم که پرونده را رسیدگی کرد و رای صادر شده است.»

او درباره رای صادر شده، گفت: «50 درصد آقای محمدی مدیر مدرسه فوتبال، 20 درصد آقای عباس قانع مالک مدرسه فوتبال و 30 درصد هم مترجم همراه بچه‌ها مقصر شناخته شده است. آنها به رای صادر اعتراض کرده اند و در مرحله تجدید نظر است.» مادر ورمزیار با انتقاد از صدا و سیما هم گفت: «آقای قانع در تلویزیون یزد دیگر نمی تواند برنامه اجرا کند ولی تعجب می کنم ایشان در شبکه های سراسری همچنان برنامه اجرا می کند؟»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 مرداد 98، کد مطلب: 494645: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین