پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۲۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران علت افزایش قیمت و نابسامانی در بازار شکر را کاهش تولید چغندر قند و واردات آن دانست وگفت: تعدادی از کارخانه های قند وشکر استان خراسان رضوی تعطیل شده است.

شعارسال: سید حسن حسینی نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در خصوص افزایش قیمت شکر، اظهارداشت: در استان خراسان رضوی حدود 25 هزار تن شکر در ماه به عنوان مواد اولیه کارخانه‌های سازندگان قند ،نبات، کلوچه و مربا سازی و... مصرف می شود.

وی افزود: در اردیبهشت ماه امسال 6.5 تن شکر توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در اختیار خانه صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت که پس از تشکیل کمیته‌ای در این خصوص، این کمیته براساس تولید در سه ماه گذشته ، میزان پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و لیست بیمه شاغلین را بررسی و نسبت به تولید واحدهای صنعتی، میزان شکر لازم در اختیار آن ها قرار داده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان و کاهش تولید شکر ، گفت: در دو سه روز گذشته شکر حدود 400 تومان گران شده است . دلالان در حال حاضر شکر راکیلویی 7600 تومان به واحدهای تولیدی می فروشند در صورتی که دولتی آن 6400 تومان و تا قبل از ماه مبارک رمضان حدود 3400 تومان بود.

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران علت افزایش قیمت و نابسامانی در بازار شکر را کاهش تولید چغندر قند و واردات آن دانست و بیان کرد: بیشترین تعداد کارخانه های قند و شکر در استان خراسان رضوی واقع است که از بین آن ها دو واحد تولیدی به دلیل مشکلات تعطیل شده و حتی برداشت بهاری چغندر قند نیز مشکل واحدهای تولیدی را برطرف نکرده است.

وی اظهارداشت: علاوه بر کمبود شکر، کاهش روغن مایع و جامد و آرد مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت1398 ، کدخبر: 2009670: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین